Aproape trei sferturi (72%) dintre consumatorii europeni online de peste 18 ani apeleaza la retele sociale pentru a-si procura informatii din domeniul sanatatii, in timp ce 80% dintre medici utilizeaza canalele si retelele online in activitatea lor, arata studiul EY Romania, dat publicitatii marti, 17 septembrie. Potrivit sursei citate, 80% dintre medicii europeni folosesc canalele si retelele online, fiind interesati sa utilizeze retele sociale dedicate doar pentru medici si reprezentanti din domeniul farmaceutic.
In acelasi timp, 72% dintre consumatorii europeni online (de peste 18 ani) folosesc social media pentru a-si procura informatii legate de sanatate, iar 91% dintre companiile farmaceutice au alocat resurse interne pentru activitati de e-marketing.
‘Cererea pentru informatii de incredere in privinta sanatatii este in continua crestere. Fara indoiala, tehnologiile digitale au transformat profund modul in care facem schimb de informatii. Internetul asigura acum acces la o mare varietate de canale electronice (e-channels) – site-uri, bloguri, diverse aplicatii si social media. Astfel, oamenii pot nu doar sa caute si sa preia informatii, ci sa-si impartaseasca instantaneu comentarii sau experiente personale cu alti oameni de pe tot cuprinsul globului’, se arata in concluziile raportului EY Romania.
Realizatorii cercetarii arata faptul ca, avand in vedere cat de complexa a devenit in prezent problematica reglementarii, precum si gestionarea continutului online dedicat anumitor produse, tari sau parti interesate, companiile din industria de sanatate se dovedesc, adeseori, nepregatite pentru a face fata comunicarii prin canalele electronice.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 167.000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 24,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2012.
De la 1 iulie 2013, Ernst&Young a devenit EY, logoul s-a schimbat pentru a raspunde acestei modificari, iar noul tagline al companiei este ‘Building a better working world’.
Sursa: Agerpres