• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Actualitate

STUDIU – Care sunt brandurile in care romanii au cea mai mare incredere

Admin eMM de Admin eMM
10 decembrie 2013
in Actualitate
2 min
Share on Facebook

Ciocolata Heidi este brandul in calitatea caruia romanii au cea mai mare incredere, urmat de Santal si Zewa, in timp ce Coca-Cola, Pepsi si Kinder sunt asociate cu traditia, iar lactatele Pilos si uleiul Promienna, marci private ale Lidl, au cel mai bun raport calitate/pret, potrivit datelor GfK.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizeaza cinci piloni in functie de care consumatorii romani cumpara produse de larg consum si le diferentiaza de restul jucatorilor din piata: notorietatea marcii, capacitatea lor de a face consumatorul sa se simta bine, increderea in calitate, traditia marcii si raportul bun calitate/pret.
Astfel, Heidi detine prima pozitie printre marcile de bunuri de larg consum in a caror calitate romanii au cea mai mare incredere, urmata de Santal (bautura racoritoare), Zewa (hartie igienica), Granini (bautura racoritoare) si Bel Vita (biscuiti). „In topul privind increderea in calitatea marcii, Heidi se diferentiaza foarte puternic in special pe atributele privind increderea deplina pe care consumatorii o au in aceasta marca si prin faptul ca satisface asteptari foarte inalte. Urmatoarele doua clasate se diferentiaza pe atributele de calitate excelenta si increderea mai mare pe care consumatorii o au in ele in comparatie cu alte marci”, se arata in raportul GfK.

Notoritatea se refera la prezenta si disponibilitatea brandului, la varietatea sortimentatiei, la noutati si lansari de produse, la campaniile de comunicare, dar si la felul in care acesta interactioneaza sau dialogheaza cu consumatorii sai, iar increderea intr-o marca se traduce prin calitate si traditie, elemente esentiale in decizia de cumparare, precizeaza GfK. „Ce este o marca? Toate ideile, amintirile si sentimentele care se nasc in noi de fiecare data cand ne gandim la un anumit brand. Atunci cand aceste asociatii mentale fac respectivul produs sau serviciu mai relevant, mai interesant sau mai convingator decat pe cele ale competitorilor, acestea creeaza valoare. Iar valoarea misca produsele de pe raft. In plus, continua optimizare a portofoliilor si pozitionarea corecta a brandurilor in segmentul potrivit de pret si cu atributele care raspund unei nevoi reale a consumatorilor sunt cele mai bune strategii de diferentiere”, a declarat Gabriela Luca, market strategy advisor al GfK Romania.

A doua componenta importanta in construirea increderii este esenta marcii, inteleasa ca fiind o marca cu traditie, pe care consumatorii o cunosc de o lunga perioada de timp. La acest capitol, Coca-Cola si Pepsi detin primele pozitii, urmate de Kinder (ciocolata), Joe (napolitane) si Jacobs (cafea).

In ceea ce priveste marcile private, GfK mentioneaza ca acestea nu se diferentiaza prin notorietate, ci prin raportul calitate/pret. „Marcile private sunt prezente de mai putina vreme pe piata, de aceea ele inca nu se diferentiaza in termeni de traditie sau de notorietate a marcii. Se pozitioneaza insa in top pentru caracteristicile care se refera la raportul bun calitate/pret. Cele doua marci private pe care le regasim in top cinci pe acest pilon sunt Pilos si Promienna”, arata raportul.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenti si au fost investigate individual 100 de marci de produse la larg consum. In total, au fost obtinute 7.500 de evaluari de marci. Selectia marcilor a fost realizata pentru toate segmentele de pret (premium, mainstream, economic, marci private cu valoare adaugata si marci private din segmentul economic).
Sursa: Mediafax

Stirea anterioara

INVESTITII - Salvarea Apple de catre Microsoft ar putea fi cea mai proasta afacere din istoria moderna

Stirea urmatoare

INCOMPATIBILITATE - Consilier local din Dragomiresti gasit incompatibil de catre ANI

Stirea urmatoare

INCOMPATIBILITATE - Consilier local din Dragomiresti gasit incompatibil de catre ANI

SFATURI - Cum sa ai succes la un interviu de angajare

Bloguri eMM recente

EDITORIAL: VINOVAȚII FĂRĂ VINĂ ȘI SPECTATORII AJUNȘI ÎN RING

de eMaramureș
6 mai 2025
0
EDITORIAL: VINOVAȚII FĂRĂ VINĂ ȘI SPECTATORII AJUNȘI ÎN RING

La alegerile prezidențiale din 2004 eram un copil. Aveam 7 ani și habar n-aveam ce se întâmplă în jurul meu...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

29 de sancțiuni contravenționale aplicate de polițiști, pe DN 17C, pentru nerespectarea regimului legal de viteză

14 mai 2025

Autoturism depistat în trafic, în Rogoz, neînmatriculat și cu numere de înmatriculare false în cadrul acțiunii Blocada

14 mai 2025

Baia Mare sărbătorește Ziua Mediului cu o nouă campanie de colectare a aparatelor electrice

14 mai 2025

Cu 0,63 mg/l alcool pur în aerul expirat, s-a izbit cu mașina de o casă în Sighetu Marmației

14 mai 2025

14 mai – Ziua Națională de cinstire a martirilor din temnițele comuniste

14 mai 2025

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Transport de persoane ilegal sancţionat de poliţiştii din Tăuții Măgherăuș

29 de sancțiuni contravenționale aplicate de polițiști, pe DN 17C, pentru nerespectarea regimului legal de viteză

14 mai 2025
21 de sancțiuni contravenționale aplicate vitezomanilor de polițiștii din Dragomirești în doar două ore 

Autoturism depistat în trafic, în Rogoz, neînmatriculat și cu numere de înmatriculare false în cadrul acțiunii Blocada

14 mai 2025
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.