Nemultumiri in randul conducerii Gradinitei “Ion Creanga” din Baia Mare. De cateva luni incoace, facturile de la furnizorul de servicii de telefonie vin in dublu exemplar, pentru doua numere diferite, cu toate ca institutia are doar un singur numar. Mai mult, valoarea lor depaseste cu mult bugetul alocat de institutia de invatamant prescolar acestor servicii.
Dupa desfiintarea Centrului Bugetar, la care erau afiliate mai multe institutii scolare din Baia Mare, a fost nevoie ca numerele de telefon fix sa fie schimbate. Au procedat in consecinta toate gradinitele vizate. Una se pare a fost mai ghinionista. Este vorba de gradinita “Ion Creanga” din Baia Mare, care a semnat in luna iunie un contract cu Romtelecom. In contract erau stipulate servicii de telefonie fixa si internet. Dupa semnarea contractului, pe adresa gradinitei s-au primit facturi atat pe numarul vechi, cat si pe cel nou.
“Din iunie incoace ne vin cate doua facturi. Una pe numarul vechi si una pe numarul nou. Mai mult de atat, facturile sunt foarte mari. Daca inainte pentru numarul vechi plateam in jur de 60, 70 de lei, acum trebuie sa platim peste 200 de lei”, a declarat Cornelia Lascu, directoarea gradinitei “Ion Creanga” din Baia Mare.
In plus, gradinita a mai primit din partea Romtelecom si un computer “bonus”, a carui contravaloare a fost stipulata in contract sub forma de rate. Din nefericire, bugetul gradinitei nu poate acoperi aceste cheltuieli.
“Bugetul alocat pentru cheltuielile cu telefonul este de 150 de lei pe luna. In situatia asta nu ne putem plati facturile. Nu putem sa luam din bugetul alocat necesitatilor copiilor pentru a plati telefoane”, a conchis Lascu.
Reprezentantii gradinitei au facut nenumarate demersuri pentru a rezolva problemele in mod amiabil, insa pana acum nu s-a ajuns la niciun rezultat in afara de raspunsuri evazive din partea companiei Romtelecom. La randul lor, reprezentantii Romtelecom au declarat ca este vorba cel mai probabil de o greseala a firmei cu care acestia colaboreaza.
“Romtelecom colaboreaza cu mai multe firme care ne vand pachetele si promotiile. Asa s-a intamplat si in acest caz. Firma cu care gradinita a semnat contractul, in numele nostru, a omis probabil sa ceara suspendarea vechiului numar de telefon. Vom face insa toate demersurile ca problema sa se remedieze”, a declarat Doru Dancus din cadrul Romtelecom.
Sursa: Calin Dragomir