La Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (OPC) Maramures au fost inregistrate mai multe sesizari venite din partea cetatenilor in zilele de sarbatoare. Desi numarul lor nu este semnificativ, consumatorii au sesizat mai ales deficiente in functionarea serviciilor de dispecerat atat la furnizorul de energie electrica, dar si la o firma ce furnizeaza servicii de internet. Desigur, nu au lipsit nici reclamatiile din partea celor care se aflau la cumparaturi.
Potrivit inspectorului OPC Marius Iliuta, in dupa-amiaza zilei de sambata, un baimarean a reclamat ca la serviciul de deranjamente al societatii care furnizeaza servicii de internet nu raspunde nimeni, lucru care s-a adeverit.
De asemenea, au fost sesizari privitoare la decuplarea energiei electrice si modul in care au fost furnizate serviciile de telefonie mobila. Mai mult, un consumator a precizat ca la numarul de deranjamente al societatii Electrica raspunde Spitalul Judetean Baia Mare.
Titlu din ziar:
La OPC au fost inregistrate mai multe sesizari de sarbatori
Dispecerii de la curent si o firma de servicii internet si-au luat liber
Revista presei din Baia Mare – 30 aprilie 2008. Informatia zilei
Sursa: Adrian Mandru