O companie americana a scos pe piata un concept cat se poate de inovator: norii publicitari – formatiuni spumoase ce pot fi modelate dupa forma logourilor marilor companii si care pot pluti in aer pana la 6.000 de metri inaltime.
Norii poarta denumirea de Flogo, de la fly (a zbura) si logo. Acestia sunt creati din mici bule de sapun umplute cu heliu si pot calatori in aer aproximativ 50 de kilometri inainte de a se evapora.
Francisco Guerra este cel care a venit cu ideea norilor publicitari, pe care ii numeste Flogos. El este cunoscut pentru furnizarea de masini de produs zapada, folosite in special la filmarile de la Hollywood.
Titlu din ziar:
Publicitatea viitorului… pe cer
Revista presei din Baia Mare – 9 mai 2008. Glasul Maramuresului
Sursa: G.M.
La alegerile prezidențiale din 2004 eram un copil. Aveam 7 ani și habar n-aveam ce se întâmplă în jurul meu...
Citeste mai mult