Google este cea mai puternica marca din lume, potrivit celei de a treia editii a clasamentului anual BrandZTM Top 100, publicat de institutul de cercetare Millward Brown. Bradul Google a fost evaluat la 86,1 miliarde dolari.
Afacerea pe internet fondata de Sergey Brin si Larry Page este urmata in top de General Electric (71,4 miliarde dolari) si un alt mare jucator pe piata IT&c – Microsoft (70,8 miliarde dolari).
Pe pozitia a patra este brandul Coca-Cola (44,1 miliarde), iar urmatoarele doua pozitii sunt ocupate de China Mobile (41,2 miliarde), respectiv Marlboro (39,1 miliarde). In top se mai regasesc Wal-Mart (36,9 miliarde), Citi (33,7 miliarde), IBM (33,6 miliarde) si Toyota (33,4 miliarde).
Valoarea totala a tuturor marcilor prezente in clasament a crescut cu 21 de procente comparativ cu 2007, ajungand de la 1.600 miliarde dolari la 1.940 miliarde dolari.
Sursa: I.O.