In cursul anului 2011 Comitetul National Roman al Consiliului Mondial al Energiei, Formenerg S. A. si Centrul de Formare si Perfectionare Perfect Service S.A. vor derula in cadrul proiectului „Dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in sectorul energetic” proiect cofinantat din Fondul Social European o serie de cursuri de management, antreprenoriat, calitate, mediu, sanatate si securitate in munca, tehnologia informatiei si comunicarii, etc. 
Aceste cursuri se desfasoara in urmatoarele forme: 
1. Cursuri privind crearea de competente in vederea initierii unei afaceri, derulate la punctele de lucru ale organizatorilor Busteni, Cap Aurora si Bucuresti, la care atat costul cursului, cat si costul cazarii cursantilor sunt suportate din bugetul proiectului. La aceste cursuri pot participa NUMAI persoanele care doresc sa initieze o afacere independenta. 
Aceste persoane, dupa terminarea cursurilor de creare de competente in vederea initierii unei afaceri, la cerere pot participa gratuit si la alte cursuri organizate in cadrul acestui proiect pentru dezvoltarea competentelor manageriale si organizatorice, pentru cresterea eficientei economice a afacerii pe care o initiaza, pentru cresterea competentelor in domeniul TIC. De asemenea, acestia, pot primi gratuit asistenta tehnica, consiliere si sprijin pentru initierea afacerilor.
2. Cursuri privind crearea de competente in vederea initierii unei afaceri, derulate la punctele de lucru ale solicitantilor, pe teme propuse de solicitanti. La aceste cursuri pot participa NUMAI persoanele care doresc sa initieze o afacere independenta si care solicita cursul ca un ajutor la realizarea acestor afaceri. Tematica a se va adapta dupa cerintele si nevoile participantilor solicitanti. Cursurile se desfasoara gratuit in locul si perioada stabilita de comun acord intre solicitanti si managementul proiectului pe durata de implementare a proiectului (pana la data de 31 iulie 2011).
Participantii la aceste cursuri pot participa, in mod gratuit si la alte cursuri desfasurate in cadrul proiectului in vederea cresterii competentelor lor manageriale, organizatorice, TIC (tehnologia informatiei si calculatoare) necesare pentru initierea unei afaceri. De asemenea pot beneficia gratuit de asistenta tehnica, consiliere si sprijin pentru initierea afacerilor.
Aceste cursuri sunt: 
IA 1 
Initierea si dezvoltarea unei afaceri
Seria 1 24.01 – 28.01 Busteni 
Seria 2 7.02 – 11.02 Busteni 
Seria 3 7.03 – 11.03 Busteni 
Seria 4 18.04 – 22.04 Busteni 
Seria 5 9.05 – 13.05 Busteni 
Seria 6 6.06 – 10.06 Busteni 
Seria 7 11.07 – 17.07 Busteni 
IA 2 
Noi afaceri prin accesarea de fonduri europene 
Seria 1 23.05 – 27.05 Cap Aurora 
Seria 2 13.06 – 17.06 Cap Aurora 
Seria 3 25.07 – 29.07 Cap Aurora 
Seria 4 23.05 – 27.05 B. Felix 
IA 3 
Planul de afaceri si de marketing 
Seria 1 10.01 – 14.01 Bucuresti 
Seria 2 11.07 – 15.07 Cap Aurora 
IA 4 
Femeia intreprinzator 
18.07 – 22.07 Cap Aurora 
3. Cursuri pentru dezvoltarea competentelor manageriale desfasurate la punctele de lucru ale organizatorilor. Cursurile sunt gratuite si, in limita locurilor disponibile, cazarea de la punctele de lucru Busteni, Cap Aurora si Bucuresti va fi suportata din bugetul proiectului. Bugetul pentru cazare fiind limitat se va proceda dupa principiul primul venit – primul servit, deci in ordinea comenzilor primite.
La aceste cursuri pot participa angajati, manageri, intreprinzatori, elevi, studenti, masteranzi, persoane care doresc sa initieze o afacere independenta. Fiecare solicitant, cu exceptia celor care se pregatesc sa initieze o afacere independenta, pot participa NUMAI la un singur curs.
Aceste cursuri sunt: 
DCM 1 – 3 Dezvoltarea organizationala 
19.06 – 23.06 B. Felix 
DCM 1 – 4 Gestionarea situatiilor de criza 
23.05 – 27.05 B. Felix 
DCM 1 – 5 Management european comparat – transfer de bune practici in managementul european 
23.05 – 27.05 B. Felix 
DCM 1 – 6 Cultura organizationala pe plan mondial 
19.06 – 23.06 B. Felix 
DCM 2 – 7 Calitatea energiei electrice 
21.03 – 25.03 Bucuresti 
DCM 3 – 6 Ingineria afacerilor 
11.07 – 15.07 Cap Aurora 
DCM 3 – 7 Strategii si tactici de negociere 
11.07 – 15.07 Cap Aurora 
DCM 3 – 8 Pregatirea si desfasurarea negocierilor 
23.05 – 27.05 B. Felix 
DCM 3 – 9 Contracte economice 
23.05 – 27.05 B. Felix 
DCM 3 – 10 Legislatia afacerilor 
23.05 – 27.05 B. Felix 
DCM 3 – 11 Economia companiei 
11.07 – 15.07 Cap Aurora 
DCM 4 – 1 Cuantificarea comportamentului uman 
4.07 – 08.07 Cap Aurora 
DCM 4 – 2 Managementul resurselor umane 
28.03 – 01.04 Bucuresti 
DCM 4 – 5 Politici manageriale de crestere a eficientei resurselor umane 
16.05 – 20.05 Busteni 
DCM 4 – 6 Cunoasterea personalitatii umane 
16.05 – 20.05 Busteni 
DCM 4 – 10 Comunicare eficace 
13.06 – 17.06 Cap Aurora 
DCM 4 – 11 Motivarea in conducerea performanta a echipei 
23.07 – 24.07 Busteni 
DCM 6 – 1 Management performant modern 
13.06 – 17.06 Cap Aurora 
DCM 6 – 2 Responsabilitatea manageriala 
13.06 – 17.06 Cap Aurora 
DCM 6 – 3 Egalitatea de sanse in politica europeana si rolul femeii in procesul de conducere 
18.07 – 22.07 Cap Aurora 
DCM 6 – 4 Management la nivel mediu 
30.05 – 03.06 Cap Aurora 
DCM 6 – 5 Decizia in procesul de conducere 
13.06 – 17.06 Cap Aurora 
DCM 8 – 1 Legislatia privind securitatea muncii 
16.05 – 20.05 Busteni 
DCM 8 – 2 Pregatirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca – nivel mediu 
06.06 – 17.06 Busteni 
DCM 8 – 3 Pregatirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca – nivel de baza 
20.06 – 24.06 Busteni 
DCM 8 – 4 Riscul la locul de munca si metode de reducere a lui 
11.07 – 15.07 Busteni 
DCM 8 – 5 Obligatiile angajatilor si ale angajatorilor privind securitatea si sanatatea in munca 
26.07 – 29.07 Busteni 
DCM 10 – 2 Adaptarea personalului pentru implementarea tehnologiei de producere a energiei in cogenerare in ciclurile combinate cu turbine cu gaze 
7.02 – 11.02 Bucuresti 
DCM 10 – 3 Adaptarea personalului la tehnologiile rapide de analiza a caracteristicilor combustibililor cu ajutorul analizorului elementar CHNS-O 
21.02 – 25.02 Bucuresti 
DCM 11 – 1 Managementul capitalului intelectual si al inovarii 
18.07 – 22.07 Busteni 
4. Cursuri pentru dobandirea de competente in vederea utilizarii TIC (tehnologia informatiei si calculatoare) desfasurate la punctele de lucru ale organizatorilor. Cursurile sunt gratuite si, in limita locurilor disponibile, cazarea de la punctele de lucru Busteni, Cap Aurora si Bucuresti va fi suportata din bugetul proiectului. Bugetul pentru cazare fiind limitat se va proceda dupa principiul primul venit – primul servit, deci in ordinea comenzilor primite. La aceste cursuri pot participa angajati, manageri, intreprinzatori, elevi, studenti, masteranzi, persoane care doresc sa initieze o afacere independenta. Fiecare solicitant, exceptand cei care se pregatesc de a initia o afacere independenta, pot participa NUMAI la un singur curs.
Aceste cursuri sunt: 
TIC 1 Dezvoltarea aplicatiilor Oracle Bucuresti 
TIC 7 Utilizarea computerelor si organizarea fisierelor 
27.06 – 01.07 Busteni 
TIC 8 Procesare de text. Microsoft Word 
18.07 – 22.07 Busteni 
TIC 9 Informatie si comunicare 
20.06 – 24.06 Busteni 
TIC 16 Word pentru avansati 
04.07 – 15.07 Busteni 
TIC 17 Excel pentru avansati 
20.06 – 24.06 Busteni 
TIC 18 Utilizarea AutoCad in proiectarea asistata de calculator 
20.06 – 08.07 Bucuresti 
TIC 19 Configurarea retelelor de calculatoare 
11.07 – 22.07 Bucuresti 
TIC 20 Informatica manageriala 
13.06 – 17.06 Cap aurora 
5. Cursuri pentru dezvoltarea competentelor manageriale desfasurate la punctele de lucru ale unitatilor beneficiare, la care se suporta din Fondul social european numai costul cursului. Cursurile pot fi alese din cadrul celor oferite de organizatori si / sau cursuri adaptate la specificul unitatilor beneficiare.
La aceste cursuri pot participa angajatii unitatilor beneficiare solicitante, elevi, studenti, masteranzi. Au prioritate angajatii unitatilor solicitante care risca sa fie disponibilizati si care doresc sa initieze o afacere independenta.
Aceste cursuri sunt: 
DCM 1 – Cursuri pentru dezvoltarea aptitudinilor in vederea asigurarii proceselor de reorganizare interna a intreprinderilor : 
1. Transformarea manageriala a organizatiei 
2. Transfer international de cunostinte manageriale – factor de succes pentru managementul organizatilor romanesti 
3. Dezvoltarea organizationala 
4. Gestionarea situatiilor de criza 
5. Management european comparat – transfer de bune practici in managementul european 
6. Cultura organizationala pe plan mondial 
7. Transfer de bune practici in managementul mondial 
8. Evaluarea firmelor 
9. Patrimoniul unitatilor economice 
10. Analiza si diagnoza economica 
11. Auditul si controlul financiar 
12. Risc si incertitudine. Managementul riscului. 
DCM 2 – Cursuri in vederea cresterii calitatii: 
1. Managementul calitatii 
2. Auditul intern al sistemelor de management al calitatii 
3. Implementarea sistemului de management al calitatii 
4. Costurile calitatii si de mediu 
5. Managementul asigurarii calitatii in sistemele de energie 
6. Implementarea sistemelor de management al calitatii in valorificarea energetica a deseurilor lemnoase si agricole 
7. Calitatea energiei electrice 
DCM 3 – Cursuri pentru managementul afacerilor si dezvoltarea spiritului antreprenorial: 
1. Contabilitatea operatiunilor exprimate in moneda straina 
2. Fundamentarea si realizarea investitiilor 
3. Psihologia negocierii si analiza tranzactionala 
4. Strategii si politici de promovare a marfurilor 
5. Strategii si politici de produs si distributie 
6. Ingineria afacerilor 
7. Strategii si tactici de negociere 
8. Pregatirea si desfasurarea negocierilor 
9. Contracte economice 
10. Legislatia afacerilor 
11. Economia companiei 
DCM 4 – Cursuri pentru managementul resurselor umane si cresterea eficientei resurselor umane: 
1. Cuantificarea comportamentului uman 
2. Managementul resurselor umane 
3. Tendinte in gestionarea resurselor umane 
4. Inspector resurse umane 
5. Politici manageriale de crestere a eficientei resurselor umane 
6. Cunoasterea personalitatii umane 
7. Ameliorarea performantelor individuale si reducerea si prevenirea stresului 
8. Optimizarea utilizarii resursei umane 
9. Integrarea in organizatie a resurselor umane 
10. Comunicarea eficace 
11. Motivarea in conducerea performanta a echipei 
DCM 5 – Cursuri pentru cresterea productivitatii si eficientei economice a intreprinderilor: 
1. Organizarea si normarea muncii 
2. Organizarea si rationalizarea proceselor si locurilor de munca 
DCM 6 – Cursuri de management general : 
1. Management performant modern 
2. Responsabilitatea manageriala 
3. Egalitatea de sanse in politica europeana si rolul femei in procesul de conducere 
4. Management la nivel mediu 
5. Decizia in procesul de conducere 
DCM 7 – Cursuri pentru imbunatatirea mediului de lucru si rezolvarea problemelor ergonomice: 
1. Ergonomia in industrie si efectele mediului asupra productivitatii muncii 
DCM 8 – Cursuri privind prevenirea riscurilor asociate locurilor de munca: 
1. Legislatia privind securitatea muncii 
2. Pregatirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca – nivel mediu 
3. Pregatirea in domeniul securitatii si sanatatii in munca – nivel de baza 
4. Riscul la locul de munca si metode de reducere a lui 
5. Obligatiile angajatilor si angajatorilor privind securitatea si sanatatea in munca 
6. Informarea, consultarea si participarea lucratorilor in probleme de securitate si sanatate in munca 
DCM 9 – Cursuri privind controlul poluarii, protectia mediului, dezvoltarea durabila si cresterea eficientei in sectorul energetic: 
1. Controlul poluarii si protectia mediului la arderea combustibililor energetici 
2. Dobandirea de noi competente privind controlul arderii si poluarii prin tomografie in infrarosu 
3. Creativitate si inovare in utilizarea ecologica si economica a eco-uleiurilor si a gazelor combustibile regenerabile 
4. Legislatia in sistemele de energie – reglementari interne si internationale 
5. Utilizarea eficienta a energiei 
6. Audit de mediu 
7. Impactul instalatiilor energetice asupra mediului 
8. Strategii in utilizarea energiei in concordanta cu protectia mediului 
9. Adaptarea inginerilor energeticieni la noile tehnologii in concordanta cu protectia mediului 
DCM 10 – Cursuri privind adaptarea personalului la noile tehnologii: 
1. Adaptarea personalului la noile tehnologii de valorificare energetica a combustibililor regenerabili prin co-combustie 
2. Adaptarea personalului pentru implementarea tehnologiei de producere de energie in cogenerare in cicluri combinate cu turbine cu gaze 
3. Adaptarea personalului la tehnologiile rapide de analiza a caracteristicilor combustibililor cu ajutorul Analizatorului Elemental CHNS-O 
DCM 11 – Cursuri pentru dobandirea de abilitati de crestere a creativitatii in scopul de a garanta diseminarea inovarii si o eficienta economica mai mare si corelarea cu cerintele pietei: 
1. Managementul capitalului intelectual si al inovarii 
2. Creativitate si inovare in utilizarea energetica si economica a hidrogenului 
3. Diseminarea inovarii specifice productiei de energie electrica la instalatiile eoliene 
6. Cursuri pentru dobandirea de competente in vederea utilizarii TIC (tehnologia informatiei si calculatoare) desfasurate la punctele de lucru ale unitatilor beneficiare, la care se suporta din Fondul social european numai costul cursului. Cursurile pot fi alese din cadrul celor oferite de organizatori si/sau cursuri adaptate la specificul unitatilor beneficiare. La aceste cursuri pot participa angajatii unitatilor beneficiare solicitante, elevi, studenti, masteranzi. Au prioritate angajatii unitatilor solicitante care risca sa fie disponibilizati si care doresc sa initieze o afacere independenta.
Aceste cursuri sunt: 
1. Dezvoltarea aplicatiilor Oracle 
2. Notiuni de administrare si programare pe baze de date Oracle 
3. Dezvoltarea aplicatiilor Web pe baze de date in limbajul PHP 
4. Realizarea bazelor de date utilizand Microsoft Access 
5. Utilizarea limbajului Visual Basic in aplicatii Excel si Access 
6. Concepte de baza ale tehnologiei informatiei 
7. Utilizarea computerelor si organizarea fisierelor 
8. Procesoare de text. Microsoft Word 
9. Informatie si comunicare 
10. Prezentari cu PowerPoint 
11. Calculul tabelar. Microsoft Excel 
12. Baze de date. Microsoft Access 
13. Utilizarea calculatorului personal – cu diploma CNFPA 
14. Initiere in utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei 
15. Secretariat informatizat 
16. Word pentru avansati 
17. Excel pentru avansati 
18. Utilizarea AutoCAD in proiectarea asistata de calculator 
19. Configurarea retelelor de calculatoare 
20. Informatica manageriala 
Tematica cursurilor se poate vedea pe site-ul proiectului la adresa www.proiect-fse.ro sectiunea ACTIVITATI CURENTE, TEMATICI CURSURI.
Alte detalii pot fi aflate la: 
SC CENTRUL DE FORMARE SI PERFECTIONARE PERFECT SERVICE SA BUCURESTI 
TELEFON: 021-3322088; 0744-547154 
MAIL: instruire@perfect-service.ro 
PERSOANA DE CONTACT : 
Ing. IOAN CHERECHES 
 
 Sursa: Comunicat de presa
	    	






 –  Servicii de creare site web
