Cetatenii pensionari care doresc sa obtina certificate de vechime in munca necesare recalcularii pensiilor se pot adresa Arhivelor Nationale Maramures, chiar daca nu stiu unde sunt documentele institutiei la care au lucrat.
Klara Guseth, directorul Arhivelor Nationale Maramures, a declarat ca persoanele in cauza trebuie sa depuna o cerere in care sa specifice denumirea completa a institutiei unde au lucrat precum si o copie dupa cartea de munca privind perioada in cauza.
Programul cu publicul al Directiei Judetene a Arhivelor Nationale Maramures este de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 16.30.
Titlu din ziar:
Arhivele rezolva cereri pentru certificatele de vechime in munca
Revista presei din Baia Mare – 17 martie 2008. Informatia Zilei
Sursa: M. Glodici
La alegerile prezidențiale din 2004 eram un copil. Aveam 7 ani și habar n-aveam ce se întâmplă în jurul meu...
Citeste mai mult