Baimarenii au de astazi la dispozitie un numar de telefon si o adresa de e-mail la care pot sa isi exprime nemultumirile referitor la modul in care, angajatii Primariei si ai serviciilor din subordine, se comporta cu cetatenii.
Din dorinta de a oferi cetatenilor posibilitatea de a adresa nemultumiri legate de modul in care sunt tratati de angajatii Primariei Baia Mare, respectiv de cei al serviciilor din subordine, primarul Catalin Chereches lanseaza o noua initiativa inedita. Incepand de astazi, baimarenii au la dispozitie un numar de telefon si o adresa de e-mail la care pot sa ii transmita edilului nemultumirile legate de modul in care sunt tratati atunci cand se adreseaza la functionarilor serviciilor si directiilor din cadrul administratiei publice locale.
Primarul vrea respect pentru cetateni din partea functionarilor publici
La numarul de telefon 0372-709.709 , a fost creata o casuta vocala care va inregistra mesajele cetatenilor, acestia avand la dispozitie si adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro . Important de mentionat este faptul ca la aceste doua cai de comunicare cu cetatenii are acces doar primarul Catalin Chereches, astfel incat informatiile venite de la cetateni vor fi confidentiale. Functionarii publici vor trebuie sa fie atenti de acum incolo la modul in care se comporta cu baimarenii care li se adreseaza, asta deoarece, primarul vrea din partea lor mai mult respect fata de cetateni.
Catalin Chereches, primarul municipiului Baia Mare: „Ii invit pe toti cetatenii care considera ca au fost tratati intr-un mod necuviincios, respectiv considera inadecvat comportamentul functionarilor carora li s-au adresat, sa apeleze fie casuta vocala la numarul 0372-709.709 , fie sa imi transmita un mesaj pe adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro . Angajatii nostri, respectiv ai serviciilor din subordinea Primariei, trebuie sa inteleaga ca avem obligatia de a-i trata cu respect pe toti cetatenii, indiferent de problema sau modul in care ei interactioneaza cu noi. Este o chestiune de civilizatie sa spui <Buna ziua> sau <Multumesc>, sa dialoghezi cu cetateanul pe un ton civilizat, sa ii oferi prompt informatia solicitata. Rolul nostru este de a veni in ajutorul cetateanului, de a-l trata cu cea mai serioasa doza de bun simt, iar cei care nu inteleg acest lucru, nu au ce cauta in acest sistem”.
Sursa: Advertorial