Politistii le-au cerut studentilor sa se gandeasca la reclame tocmai pentru ca vor sa evite limbajul de lemn si ideile militienesti care pana acum au fost prezente in mai toate campaniile de prevenire.
“Ideile vor veni din partea unor tineri si se vor adresa tinerilor! Tinta reclamelor e prevenirea accidentelor de circulatie, iar cei vizati sunt conducatorii auto fara experienta, adica in special cei cu varste intre 18 si 30 de ani”, a precizat Gabriela Liahovici.
Tinerii studenti din Baia Mare au termen pana in 15 ianuarie sa puna la punct un proiect publicitar pentru Inspectoratul de Politie Judetean Maramures. Evaluarea va fi facuta in prezenta unor specialisti, iar premierea va avea loc pe 25 ianuarie.
“Apelam la originalitatea si inventivitatea lor. Nu vrem sabloane, de aceea ii lasam liberi sa gandeasca de la cap si pana la coada campania de prevenire. Singurul lucru comun va fi ca le vom pune la dispozitie datele statistice si analizele sociologice pe care se vor putea baza.”
Unul din scopurile proiectului initiat de politistii maramureseni este si acela de a-i invata pe tineri legislatie rutiera. Ideea care va castiga concursul va fi pusa imediat in practica si va avea sanse sa fie aplicata si la nivelul altor inspectorate.
Sursa: Ioana Osan