Societatea VITAL S.A. solicită utilizatorilor să facă mai multă atenție de la a consuma mari cantități de apă din rețeaua publică pentru irigatul grădinilor, pentru a nu crea întreruperi în sistemul de alimentare. Rețeaua de distribuție a fost dimensionată pentru a face față doar consumului casnic, însă conform informațiilor primite din zonele în care operăm, cea mai mare problemă o constituie acum folosirea apei pentru irigarea grădinilor.
Consumul foarte ridicat de apă potabilă, specific acestei perioade, dar și lipsa precipitațiilor, pot genera situația de a nu se putea asigura furnizarea continuă a serviciului de alimentare cu apă potabilă. Restricțiile pot limita disponibilitatea apei în ceea ce privește volumul și/sau timpul în care aceasta poate fi utilizată, în timp ce raționalizarea apei include o suspendare temporară a alimentării cu apă sau o reducere a presiunii sub cea necesară pentru alimentarea adecvată în condiții normale, care afectează toți utilizatorii de apă. Măsura raționalizării asigură faptul că rezervele de apă limitate în mod critic sunt distribuite astfel încât să se furnizeze suficientă apă pentru a menține sănătatea și siguranța publică!
Vă reamintim că folosirea rațională a resurselor de apă este o responsabilitate comună, atât a furnizorului, cât și a consumatorilor. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, dispeceratul VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de telefon. 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372752661.
Mulțumim pentru înțelegere și vă sfătuim să folosiți apa în mod responsabil!
Facem încă o dată un apel către populație privind utilizarea rațională a apei, prioritatea maximă fiind utilizarea acesteia doar în scopuri gospodăreşti şi de uz casnic! – spun reprezentanții Vital.