![]() |
||
TeraGlass – Ferestre si Usi |
Incepand cu anul 2009 compania Teraplast a lansat un nou brand “TeraGlass” pentru divizia proprie de tamplarie termoizolanta, inlocuind astfel vechea marca. Procesul de rebranding a fost unul total, incluzand atat schimbarea numelui din Orizont in TeraGlass, cat si crearea unui nou logo si a unui slogan de pozitionare. La mai bine de un an de la lansare, noul brand de ferestre a inregistrat un impact pozitiv in piata de specialitate, aceasta reactionand cu deschidere fata de pozitia vizata de companie reusind sa se impuna, nu doar in zona limitrofa Bistritei ci si in regiunile in care extinderea s-a realizat.
Ferestre si usi ecologice
Tamplaria termoizolanta TeraGlass exclusiv de clasa A, se realizeaza in acest moment cu doua tipuri de profile, respectiv 4 camere si 5 camere izolatoare, produse de Teraplast in fabrica de profile PVC de la Saratel. In curand compania va lansa un nou tip de profil cu 6 camere izolatoare.
Teraplast a relocat la inceputul anului 2009, in Parcul Industrial de la Saratel, fabrica de profile din Bistrita, iar incepand cu luna februarie 2009 se produc profile de tamplarie ecologice (Ca-Zn), de 4 si 5 camere.
In prezent, Divizia de Ferestre TeraGlass opereaza prin personal propriu si dealeri autorizati in mai multe zone din tara: Bistrita, Cluj, Nasaud, Baia Mare, Sibiu, Deva, Timisoara, Mures, Suceava, Tg. Jiu precum si prin retelele de retail Baumax, Dedeman si Praktiker.
![]() |
![]() |
Calitatea produselor, principalul avantaj competitiv
Calitatea produselor, gama variata de cromatica si flexibilitatea in abordarea pietei au condus brandul si, implicit, divizia de ferestre spre realizari importante in vanzari pe plan national, dar si international.
Brandul TeraGlass a inceput sa fie cunoscut si peste hotare, compania deruland exporturi de tamplarie PVC si AL in mai multe tari europene precum Belgia, Italia sau Franta.
Teraplast beneficiaza in acest moment de toate dotarile necesare producerii tamplariei termoizolante, fiind si furnizorul intern de profile. Aceasta componenta contribuie la cresterea calitatii confectiilor, intrucat profilele Teraplast respecta cele mai riguroase standarde de calitate.
Marcajul CE implementat este inca o garantie a respectarii calitatii si performantelor produselor. In plus confera clientilor siguranta dorita, in privinta calitatii “la standarde europene”, in momentul achizitiei tamplariei.
![]() |
![]() |
Obiective de viitor
Obiectivul principal al Diviziei de Ferestre si Usi se mentine si anume ca in urmatorii 2-3 ani, TeraGlass sa devina unul din cele mai importante branduri de tamplarie PVC la nivel national, iar pentru aceasta oferim clientilor nostri produse si servicii de cea mai buna calitate la preturi competitive.
Planurile de dezvoltare pentru urmatoarea perioada prevad extinderea comerciala a brandului TeraGlass, consolidarea pozitiei pe piata, precum si intarirea relatiilor comerciale cu partenerii.
In pofida perioadei dificile pe care o traverseaza piata constructiilor, Teraplast este o companie solida, cu o istorie de producator bine cunoscuta, care prin investitiile realizate in tehnologie si resure umane poate trece cu incredere peste aceasta perioada, mentinand astfel brandul TeraGlass pe drumul corect in realizarea misiunii sale ambitioase de a se pozitiona intre primii jucatori pe piata nationala de tamplarie termoizolanta.
Contact:
www.teraglass.ro
Aura Vanci
0752 – 101.636, aurica.vanci@teraplast.ro
Sursa: Advertorial