Comunitate

Atitudine corectă. Reprezentanţii Lidl şi-au cerut scuze personal de la bătrânul umilit de agenţii de pază

Atitudine corectă rin partea reprezentanţilor Lidl România. Reprezentanţii lanţului de magazine s-au întâlnit cu bătrânul care a fost umilit de agenţii de pază şi şi-au cerut scuze personal. Pe lângă acest gest, la toate magazinele din ţară vor fi luate măsuri drastice.

Bătrân cu handicap, batjocorit la un supermarket. Cumpărătorii au strâns bani să-l scoată din necaz – FOTO

“Pentru a ne cere scuze personal, ne-am întâlnit în cursul zilei de astăzi cu domnul a cărui mașină a fost, în mod regretabil, blocată. De asemenea, tot în cursul zilei de astăzi, firma care administrează parcările magazinelor noastre și-a cerut, la rândul ei, scuze și i-a restituit suma de bani plătită pentru deblocarea roții.

În continuare, lucrăm activ la găsirea celei mai bune soluții pentru a păstra locurile de parcare destinate persoanelor cu dizabilități libere pentru cei care au nevoie de ele, dar și pentru a le facilita acestora accesul la spațiile de parcare respective. Prima măsură pe care am luat-o este să îndepărtăm lanțurile care delimitează locurile pentru persoane cu dizabilități.

Am păstrat, însă, conurile de atenționare pentru a atrage atenția, o dată în plus, asupra faptului că acele locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Locurile de parcare din magazinele Lidl sunt destinate tuturor clienților noștri, astfel că măsurile pe care le luăm sunt gândite să le ofere acces acestora și să limiteze parcarea abuzivă și nejustificată”, se arată într-un comunicat transmis presei de Lidl România.

Ce spune Lidl despre incidentul cu bătrânelul care a fost batjocorit

One Response

  1. Oare în Germania dădea și ceva despăgubire? Sau la noi în țara sasului hoț de case e altfel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *