Maramuresenii care au nevoie de avize si autorizatii din partea Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) trebuie sa depuna documentele necesare la sediul de pe strada Vasile Lucaciu. Incepand din aceasta saptamana, acest compartiment de avizare a fost mutat la parterul unitatii din Baia Mare, in cladirea cu numarul 87. Relatiile cu publicul se vor desfasura astfel in camera 1, in fiecare zi de luni, cu exceptia sarbatorilor legale, intre orele 9.00 si 14.00.
“Mutarea vine in sprijinul cetatenilor, deoarece noul spatiu ofera conditii optime pentru desfasurarea activitatii si pentru primirea cetatenilor care depun documentatii tehnice in vederea obtinerii avizelor si autorizatiilor, precum si a acordurilor pe care le emite ISU Maramures”, au precizat reprezentantii inspectoratului.
Printre principalele atributii ale compartimentului avizare-autorizare se numara:
– primirea si studierea documentatiilor tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu si protectie civila, venite din partea persoanelor fizice sau juridice;
– studierea documentatiei tehnice primite in vederea emiterii acordurilor pentru jocurile de artificii cu articole pirotehnice;
– avizarea documentatiilor tehnice pentru planurile de interventie privind securitatea la incendiu
– acordarea de asistenta tehnica privind securitatea la incendiu si protectie civila.
Sursa: eMM.ro