• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Fără categorie

MASINI LOW COST – Modelele ieftine au impus Dacia pe piata auto, noteaza presa internationala

Admin eMM de Admin eMM
30 septembrie 2012
in Fără categorie
2 min
Share on Facebook

In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina intr-o perioada de criza economica, relateaza sambata AFP. La sapte ani de la lansarea Logan, Dacia prezinta la Salonul Auto de la Paris cea de-a doua sa generatie de automobile de oras si o varianta modernizata a modelului Sandero, care a aparut in 2008.

„Acesta permite efectuarea de economii cu cat mai multe piese din noua generatie”, a explicat Arnaud Deboeuf, director al programului ”Entry” /Dacia in Europa/ la Renault. Conceptul Dacia s-a cladit pe ideea crearii unui autovehicul cu pret scazut, dar care sa dispuna de toate echipamentele necesare.

„Nu este o simpla masina, ci si o afacere de succes”. „Am revazut intreaga structura de costuri pastrand doar ceea ce agreeaza clientul”, a continuat dl Deboeuf.

In mod concret, Renault refoloseste la maximum piesele existente, le elimina pe cele nefolositoare si tine in permanenta legatura cu furnizorii pentru reducerea costurilor, fara modificarea caietului de sarcini sau a prototipului. Fabricantul recurge la economii in toate fazele: productie, logistica, marketing si nu permite returnarea produsului.

Aceasta idee nu s-a impus prea usor, atat pe piata interna, cat si pe cea externa, deoarece contravine tendintei actuale, releva Bernard Jullien, cercetator si coautor al cartii „Epopee Logan”.

Nimeni nu l-a crezut pe Louis Schweitzer, care la mijlocul anilor ’90 a decis dezvoltarea unui automobil robust la pretul de doar 5.000 de euro.

Fostul presedinte-director general al Renault a reusit sa-si impuna acest proiect in 1999, cand concernul a cumparat fabrica romaneasca Dacia, marca sub care urma sa comercializeze aceasta gama in Europa si in bazinul mediteraneean.

In acest an, vanzarile „Entry” ar urma sa ajunga la un milion de unitati, respectiv o treime din productia intregului grup Renault.

Insa gama s-a extins de la Logan si Sandero la masina de teren Lodgy, lansata in cursul acestui an ca autoturism familial, si la furgoneta denumita Dacia Dokker si Dacia Dokker Van.

„Nu vom avea niciodata mai mult de zece tipuri de produse”, estimeaza Arnaud Deboeuf. Un model trebuie sa indeplineasca mai multe criterii: sa „faca vanzare”, sa aiba anvergura internationala si sa „sparga” piata la capitolul pret.

Pe batranul continent, Dacia se adreseaza segmentului de clienti care cumparau autoturisme de ocazie, noteaza Max Blanchet, analist la Strategy Consultants Roland Berger, iar acest lucru contribuie la succesul automobilului.

In alte zone ale lumii, autovehicule marca Dacia sunt mai „putin ieftine”. „Un 4×4 Duster va fi echipat cu climatizare pe spate pentru India, nu in Franta, exemplifica directorul programului „Entry”.

Aceasta formula este viabila, deoarece Renault ofera marje confortabile /peste 6%/ indiferent de regiune si la intreaga gama de produse „Entry”, a insistat sursa citata.

Gratie acestui succes, sindicatele au inceput sa ceara grupului sa repatrieze o parte din productie in Franta. Dacia dispune insa de fabrici doar in tari cu mana de lucru ieftina. In actualul context economic, satisfacerea pretentiei sindicatelor franceze este exclusa, deoarece ar reduce marjele de pret, a insistat Arnaud Deboeuf.

In consecinta, Dacia va avea multe zile de-acum inainte, deoarece produsele sale nu au deocamdata concurenta, conchide AFP.
Sursa: Agerpres

Stirea anterioara

CONTRABANDA - Intampinati cu focuri de arma in Muntii Maramuresului (VIDEO)

Stirea urmatoare

PRIM-AJUTOR - 40 de interventii au avut echipajele Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta in acest weekend

Stirea urmatoare

PRIM-AJUTOR - 40 de interventii au avut echipajele Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta in acest weekend

ULTIMA ORA - Un nou incendiu a fost semnalat in zona Dumbravei din Baia Mare

Bloguri eMM recente

EDITORIAL: VINOVAȚII FĂRĂ VINĂ ȘI SPECTATORII AJUNȘI ÎN RING

de eMaramureș
6 mai 2025
0
EDITORIAL: VINOVAȚII FĂRĂ VINĂ ȘI SPECTATORII AJUNȘI ÎN RING

La alegerile prezidențiale din 2004 eram un copil. Aveam 7 ani și habar n-aveam ce se întâmplă în jurul meu...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

Puii ursoaicei împușcate pe Transfăgărășan au fost abandonați pe marginea drumului.

6 iulie 2025

TROTUARE ÎN PARAGINĂ: Șobolani și șerpi la 2 pași de o clinică dentară

6 iulie 2025

Când se face reformă… doar la cei fără voce

6 iulie 2025

Se va dispune reducerea vitezei de circulaţie a trenurilor. Canicula pune frână CFR

6 iulie 2025

Accident în Satu Mare în care a fost implicat un șofer din Maramureș

6 iulie 2025

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Puii ursoaicei împușcate pe Transfăgărășan au fost abandonați pe marginea drumului.

Puii ursoaicei împușcate pe Transfăgărășan au fost abandonați pe marginea drumului.

6 iulie 2025
TROTUARE ÎN PARAGINĂ: Șobolani și șerpi la 2 pași de o clinică dentară

TROTUARE ÎN PARAGINĂ: Șobolani și șerpi la 2 pași de o clinică dentară

6 iulie 2025
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.