FIFA TV a produs peste 2.600 de ore de program la Cupa Mondiala de fotbal 2010 din Africa de Sud, dintre care 2.200 de ore de acoperire a celor 64 de meciuri si 460 de ore in afara meciurilor, au anuntat responsabilii Federatiei internationale cu ocazia salonului Sportel ce se desfasoara la Monte Carlo. In asteptarea cifrelor definitive privind audienta, pana la finele anului 2010, FIFA TV are deja motive de satisfactie: 8,5 milioane de telespectatori olandezi pentru finala, mai exact peste 50 la suta din populatie, 31 de milioane de germani aflati in fata televizoarelor la meciul Germania – Spania (0-1) si 90 la suta din cota de piata pentru partida Germania – Argentina (4-0), ceea ce reprezinta un record.
O alta noutate o reprezinta faptul ca 25 de meciuri din 64 au fost difuzate in sistem 3D in 647 de sali de cinema din toata lumea, in parteneriat cu Sony si cu canalul ESPN. Cea de-a 21-a editie a salonului Sportel de la Monte Carlo, piata mondiala a sportului, televiziunii si noutatilor din domeniul media, se incheie joi in Principat.
Sursa: Agerpres