Agentia France Presse (AFP) a realizat rezultate comerciale net superioare obiectivelor pentru produsele sale dedicate Cupei Mondiale de fotbal si Jocurile Olimpice de la Vancouver, a anuntat vineri conducerea. Pe aceste doua evenimente, AFP a avut peste 300 de clienti de continut sau produse specifice, in plus fata de abonatii traditionali si de serviciile de informare. Cifra de afaceri generata de aceste produse speciale a fost de mai mult de 2 ori superioara aceleiasi cifre realizate in 2006, pentru JO de la Torino si Mondialul german. In Africa de Sud, agentia a trimis 130 de jurnalisti, fotografi si tehnicieni, furnizand in total 55.000 de fotografii ale Cupei Mondiale, la care s-au adaugat 250 subiecte video si un serviciu text in 6 limbi (franceza, engleza, spaniola, araba, portugheza si germana, ultima gratie filialei SID).
Sursa: Agerpres
La alegerile prezidențiale din 2004 eram un copil. Aveam 7 ani și habar n-aveam ce se întâmplă în jurul meu...
Citeste mai mult