Incepand din aceasta saptamana, agentii economici din Maramures sunt obligati sa depuna la sediul Casei de Asigurari de Sanatate (CAS) Maramures exemplarul al doilea al certificatelor de concediu medical. Inregistrarile datelor incep de joi, 10 martie, iar momentan nu a fost impusa o limita de incadrare in timp.
Declaratiile care trebuie depuse la CAS vizeaza recuperarea sumelor din indemnizatiile achitate, sume care depasesc obligatia lunara de plata a contributiei pentru concedii si indemnizatii.
Reprezentantii CAS Maramures au precizat ca la dosar sunt cerute urmatoarele acte:
– solicitarea scrisa,
– exemplarul doi al certificatelor de concediu medical,
– centralizatorul privind certificatele de concediu medical,
– dovada achitarii contributiei (fisa sintetica totala sau certificate de atestare fiscala),
– adeverinta de validare a declaratiei 112,
– copie xerox dupa declaratia 112.
Dosarele pentru luna ianuarie se vor prelua la ghiseul nr. 3 al institutiei, de luni pana vineri, intre orele 8:30 si 14:30. Informatii suplimentare despre proceduri se gasesc pe site-ul: www.casmm.ro.
De mentionat ca angajatorii nu mai au de facut declaratii speciale la Sanatate, Pensii, Finante si Fortele de Munca, pentru ca, din luna februarie, s-a impus completarea unui singur document, denumit 112, care se depune lunar la Fisc.
Sursa: Adina Timis