Marca de imbracaminte barbateasca St Croix este acuzata ca a profitat de moartea lui Steve Jobs, lasand sa se inteleaga ca celebrul tricou cu gat rulat purtat de fondatorul Apple era din productia sa. Acest lucru s-a dovedit a fi neadevarat, scrie 7sur7.be.
In orele de dupa decesul lui Steve Jobs, St Croix a publicat pe site-ul sau internet o oferta ‘speciala’ in memoria celebrului disparut, pomenind cat ii placea acestuia marca si promitand o donatie de 20 de dolari la fiecare produs vandut in beneficiul cercetarilor asupra cancerului. Stocul de tricouri s-a epuizat astfel repede.
Se pare insa ca tricoul nu era marca St Croix, ci a fost creat de un stilist japonez, Issey Miyake, prieten apropiat al lui Jobs. in biografia ‘Steve Jobs: A Biography’, scrisa de Walter Issacson, autorul vorbeste despre tricoul negru in care aparea de fiecare data Steve Jobs.
Fondatorul Apple i-a spus lui Issacson: ‘I-am cerut lui Issey sa-mi faca mai multe exemplare din tricoul negru cu gat rulat care-mi place atat de mult. Mi-a facut cam o suta’. Scriitorul a vazut chiar tricourile frumos asezate in sifonierul lui Jobs. ‘Uite ce port. Am aici pana la sfarsitul vietii’, a glumit el.
Knitcraft, care detine marca St Croix, spune ca este o neintelegere la mijloc. Bruce Amster, purtator de cuvant, s-a aratat surprins de dezvaluiri si a asigurat ca St Croix nu stia ca tricoul cu pricina a fost creat de stilistul japonez. De atunci, firma din Minnesota a retras de pe site-ul sau orice referire la Steve Jobs. in ceea ce-i priveste pe fani, ei s-au ales cu un tricou de 175 dolari, care nu are nicio legatura cu idolul lor.
Sursa: Agerpres