Compania Yahoo Inc. a lansat luni un nou site de internet ce se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 54 de ani, reprezentantii cu putere de decizie ai acestei companii considerand ca femeile din acest sector de varsta reprezinta in prezent un segment demografic important care nu dispune de suficiente functii Yahoo dedicate.
Lansarea de luni a noului portal Yahoo Shine constituie conform analistilor IT o incercare disperata a companiei Yahoo. Inc, confruntata cu grave probleme financiare, de a mai vinde niste spatiu publicitar.
Amy Iorio, vicepresedinte al departamentului Yahoo Lifestyles, sustine ca femeile sunt in cautarea unui portal care sa le ofere accesul la un continut variat si de interes, structurat pe teme diverse, de la moda si stiri mondene, pana la informatii din medicina si despre cariere, sex si bucatarie, astrologie si produse cosmetice.
”Aceste femei au grija de copii, nepoti, parinti si soti. Pana acum ele nu aveau nici un loc unde sa fie reprezentate cu toate rolurile sociale pe care si le asuma – de parinte, sotie, fiica etc. Acest nou site le ofera toate aceste lucruri la un loc”, a comentat Amy Iorio.
Sursa: Rompres