• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Actualitate Sănătate

STUDIU – O ceasca de cacao cu lapte pe zi amelioreaza memoria

Admin eMM de Admin eMM
27 octombrie 2014
in Sănătate
1 min
Share on Facebook

O ceasca de cacao cu lapte servita seara, in fiecare zi, poate sa amelioreze memoria, intrucat anumiti compusi chimici din boabele de cacao protejeaza creierul contra dementei, afirma autorii unui studiu publicat recent in editia online a revistei Nature Neuroscience.

Studiul a descoperit, de asemenea, faptul ca un ingredient cheie din ciocolata ar putea inversa declinul memoriei, declansat de procesul de imbatranire. Noul studiu a aratat cu aceasta ocazie ca antioxidantii din cacao – denumiti flavanoli din cacao dietetica – au capacitatea de a imbunatati memoria persoanelor de varsta a treia, relateaza dailymail.co.uk.

Noua cercetare stiintifica a intarit asocierea dintre o regiune cerebrala specifica si declinul obisnuit al memoriei. Oamenii de stiinta americani au dorit sa afle daca flavanolii din cacao pot sa stimuleze functia cerebrala si performanta cognitiva pentru 37 de persoane, cu varste cuprinse in intervalul 50-69 de ani, care au primit fie doze mari, fie doze mici de flavanoli de cacao timp de trei luni.

Ei au descoperit ca, in cadrul unor teste de memorie, participantii care au primit cele mai mari doze de flavanoli de cacao au obtinut rezultate mult mai rapide decat aceia care au primit doze mici din acele substante. Cercetatorii de la Universitatea Columbia din Statele Unite ale Americii, autorii studiului, spun ca noua cercetare ofera prima dovada directa a faptului ca o componenta asociata cu declinul memoriei la varsta a treia este cauzat de o regiune specifica din creier si ca acest tip de declin al memoriei poate fi incetinit printr-o interventie de ordin dietetic.
Sursa: Mediafax

Stirea anterioara

AMPLASARE RADARE - Locurile in care vor actiona aparatele radar din Maramures in 28 octombrie

Stirea urmatoare

HOROSCOP - Ce spun astrele pentru ziua de 28 octombrie

Stirea urmatoare

HOROSCOP - Ce spun astrele pentru ziua de 28 octombrie

RETINUTI - Dosarul Microsoft: Dorin Cocos, Gabriel Sandu, Nicolae Dumitru si Gheorghe Stefan, retinuti de procurorii DNA

Bloguri eMM recente

CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

de eMaramureș
29 iulie 2026
0
CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

CATHARSIS – muzica care îți dă ritmul după-amiezii! În fiecare zi, de luni până vineri, între orele 16:00 și 17:00,...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

Agenda episcopilor ortodocși duminică, 16 august, a 11-a după Rusalii

15 august 2026

Maramureșul, vizat de COD GALBEN de temperaturi ridicate. Se anunță până la 35°C

15 august 2026

„Fiii satului – zestrea satului”, ediția a VIII-a, la Vima Mică

15 august 2026

Fotbal. Andrei Tancău, noul portar al CS Minaur Baia Mare

15 august 2026

15 august – Adormirea Maicii Domnului, praznicul închinat celei mai cinstite dintre sfinți

15 august 2026

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • Chipuri de poveste
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Hramul școlilor teologice sărbătorit la Catedrala Episcopală „Sfânta Treime”

Agenda episcopilor ortodocși duminică, 16 august, a 11-a după Rusalii

15 august 2026
Maramureșul, vizat de COD GALBEN de temperaturi ridicate. Se anunță până la 35°C

Maramureșul, vizat de COD GALBEN de temperaturi ridicate. Se anunță până la 35°C

15 august 2026
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

📻 Radio eMaramureș
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.