• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Actualitate Sănătate

STUDIU – DIETA – Consumul de ciocolata in timpul curelor de slabire favorizeaza pierderea in greutate

Admin eMM de Admin eMM
14 octombrie 2013
in Sănătate
2 min
Share on Facebook

ciocolata eMM.roPersoanele care continua sa consume alimentele preferate, precum ciocolata, in timpul curelor de slabire, prezinta mai multe sanse sa piarda in greutate, potrivit unui studiu recent realizat de cercetatorii britanici. Pe de alta parte, curele de slabire bazate pe renuntarea la mancare au o probabilitate mai mare sa dea gres, informeaza dailymail.co.uk.

Janet Aylott, nutritionista care a pus la punct programul online de calculare a caloriilor Nutracheck, a afirmat: „Cercetari aprofundate au demonstrat ca dietele bazate pe renuntarea la mancare au o probabilitate mai mare sa dea gres. Secretul consta sa ai abordare mai relaxata si sa mananci cate putin din ce iti place„.

Conform unui sondaj, renuntarea la ciocolata mai degraba ingrasa decat ajuta in timpul dietei. Astfel, 86% dintre cei care au continuat sa consume ciocolata in timpul dietei au reusit sa piarda in greutate. Dintre cele 2.100 de persoane intervievate – atat barbati, cat si femei -, cele care au pierdut in greutate au continuat, in 91% dintre cazuri, sa consume aceeasi cantitate de ciocolata ca inainte de punerea in aplicare a planului de slabire.

Cercetarile de pana in prezent au aratat ca persoanele ce urmeaza o cura de slabire eliminand complet din dieta alimente precum ciocolata, vinul si biscuitii prezinta un risc mai mare de ingrasare, deoarece „compenseaza” consumand mai mult din alte alimente.
Pe langa toate aceastea, ciocolata contribuie la prelungirea vietii datorita continutului de polifenoli din cacao – regasiti de asemenea in vinul rosu -, ce impiedica oxidarea colesterolului rau si protejeaza impotriva cancerului. Un studiu efectuat de Universitatea Harvard pe 8.000 de barbati in varsta de 65 de ani a relevat ca aceia care consumau cantitati moderate de ciocolata de pana la trei ori pe luna au trait aproape un an mai mult decat cei care nu mancau deloc.
Sursa: Mediafax

Stirea anterioara

DELICTE SILVICE - Aurul verde, atent supravegheat de jandarmi

Stirea urmatoare

FOTBAL FEMININ - SUPERLIGA - Independenta Baia Mare - Olimpia Cluj 0-9 (0-4)

Stirea urmatoare

FOTBAL FEMININ - SUPERLIGA - Independenta Baia Mare - Olimpia Cluj 0-9 (0-4)

FURT - Un tanar suspectat ca a furat un portmoneu din sediul unei firme din Baia Mare, surprins de camerele de supraveghere (VIDEO)

Bloguri eMM recente

CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

de eMaramureș
29 iulie 2026
0
CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

CATHARSIS – muzica care îți dă ritmul după-amiezii! În fiecare zi, de luni până vineri, între orele 16:00 și 17:00,...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

Nou val de căldură peste Maramureș – COD PORTOCALIU, temperaturi de până la 39 de grade Celsius

10 august 2026

Restricții de circulație pe străzile Gării și Locul Târgului din Sighetu Marmației

10 august 2026

Alertă maximă în Poienile de Sub Munte – Trei case și o victimă, anunțate la incendiu. Ce au găsit pompierii

10 august 2026

Peste 33.000 de elevi susțin probele scrise ale examenului de Bacalaureat – sesiunea de toamnă

10 august 2026

Încă o medalie pentru România! Daria Vrînceanu a cucerit argintul la tripluslat!

10 august 2026

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • Chipuri de poveste
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Nou val de căldură peste Maramureș – COD PORTOCALIU, temperaturi de până la 39 de grade Celsius

Nou val de căldură peste Maramureș – COD PORTOCALIU, temperaturi de până la 39 de grade Celsius

10 august 2026
ATENȚIE la înşelăciunea prin metoda “Modelling”. Tinerele pot deveni victime ale înșelăciunii

Restricții de circulație pe străzile Gării și Locul Târgului din Sighetu Marmației

10 august 2026
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

📻 Radio eMaramureș
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.