• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Actualitate Sănătate

STUDIU – Cerealele complete fac bine inimii

Admin eMM de Admin eMM
1 martie 2015
in Sănătate
1 min
Share on Facebook

Consumul zilnic de alimente care contin cereale complete reduce riscul de deces prematur in urma unei boli cardiovasculare – este concluzia la care au ajuns cercetatori de la Universitatea Harvard.

Studiul s-a desfasurat pe aproape 120.000 de adulti — barbati si femei—, timp de circa 15 ani , luandu-se in considerare factori ca varsta, indicele de masa corporala sau fumatul, relateaza passionsante.be.

Consumul zilnic de cereale complete exercita un efect protector impotriva tulburarilor cardiovasculare si a deceselor survenite din cauza acestora, arata rezultatul cercetarii.

Fata de persoanele care nu mananca deloc cereale complete, scaderea riscului poate merge pana la 15% in cazul unei alimentatii foarte bogate in astfel de cereale.

Autorii studiului nu considera nicidecum ca cerealele complete ar constitui un remediu miraculos — stilul de viata are un rol covarsitor (regimul alimentar, miscarea, fumatul, alcoolul, etc.)—, dar apreciaza ca ele pot contribui la cresterea sperantei de viata prin scaderea riscului de mortalitate in urma unor boli cardiovasculare, incheie passionsante.be.

Sursa: Agerpres

Stirea anterioara

CONTROL - Tigari in valoare de 20.000 de lei, gasite in podul dublu al unei remorci

Stirea urmatoare

DESTAINUIRI - Madonna spune ca le va permite copiilor sai sa consume droguri "cu moderatie"

Stirea urmatoare

DESTAINUIRI - Madonna spune ca le va permite copiilor sai sa consume droguri "cu moderatie"

HOROSCOP - Ce spun astrele pentru ziua de 2 martie

Bloguri eMM recente

CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

de eMaramureș
29 iulie 2026
0
CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

CATHARSIS – muzica care îți dă ritmul după-amiezii! În fiecare zi, de luni până vineri, între orele 16:00 și 17:00,...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

Accident înfiorător. Cinci oameni au pierit – Tânărul care a provocat totul nu avea permis de conducere

12 august 2026

Furnizarea apei potabile, întreruptă până la ora 14.00 în mai multe zone din Baia Mare

12 august 2026

„Ecouri din Mină” – Artă, memorie și patrimoniu minier în Baia Mare

12 august 2026

Soții Nemeș – artiști autentici care duc tradiția mai departe, cu muzică, umor și un strop de „influenșăreală”

11 august 2026

„Mașina Timpului” a ajuns în Merișor. Voluntarii internaționali ASSOC i-au purtat pe copii prin istorie

11 august 2026

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • Chipuri de poveste
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Accident înfiorător. Cinci oameni au pierit – Tânărul care a provocat totul nu avea permis de conducere

Accident înfiorător. Cinci oameni au pierit – Tânărul care a provocat totul nu avea permis de conducere

12 august 2026
Program furnizare apă potabilă în Șomcuta Mare și localitățile aparținătoare din cauza debitului scăzut al apei

Furnizarea apei potabile, întreruptă până la ora 14.00 în mai multe zone din Baia Mare

12 august 2026
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

📻 Radio eMaramureș
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.