• Contact
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
eMaramures
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasa Actualitate Sănătate

STUDIU – Cafeaua consumata excesiv creste riscul de deces prematur

Admin eMM de Admin eMM
26 octombrie 2013
in Sănătate
1 min
Share on Facebook

Cafea (c)audreymagazine.comConsumul a 30 de cesti de cafea sau mai mult pe saptamana a fost asociat cu un risc crescut de deces prematur, indeosebi din cauza unor boli cardiovasculare si mai ales in prezenta altor factori de risc ca tutunul sau sedentarismul, relateaza passionsante.be. Studiul care a ajuns la aceasta concluzie si care arata cat este de importanta aprofundarea rezultatelor statistice brute a fost supervizat de Institutul national american pentru sanatate.

La el au participat circa 40.000 de adulti, din toate categoriile de varsta, fiind urmariti pe o durata medie de 17 ani. La intervale regulate, s-au adunat date despre modul lor de viata, printre care si despre consumul de cafea. Au fost inventariate decesele si s-a dovedit ca o treime s-au produs din cauze cardiovasculare.

In cadrul studiului s-a stabilit o legatura ‘solida’ intre riscul de deces prematur si cantitatea medie de cafea consumata zilnic. De la patru cesti pe zi, situatia se complica. S-ar putea deduce, prin urmare, ca este suficienta reducerea dozei pentru a trai mai mult. O analiza aprofundata arata in schimb ca marii consumatori de cafea au tendinta — la modul general — sa cumuleze factorii de risc clasici, ca fumatul, abuzul de alcool si sedentarismul. Dupa ‘neutralizarea’ acestor obiceiuri nefaste, legatura dintre mortalitatea prematura si cafea dispare.

Asa incat cine obisnuieste sa bea cafea o poate face in continuare, fara excese insa si evitand, pe cat se poate, fumatul si consumul de alcool, incheie passionsante.be.
Sursa: Agerpres

Stirea anterioara

AMPLASARE RADARE - Locurile in care vor actiona aparatele radar din Maramures in 26 octombrie

Stirea urmatoare

ANIVERSARE - Peste 315.000 de romani isi sarbatoresc onomastica de Sfantul Dumitru

Stirea urmatoare

ANIVERSARE - Peste 315.000 de romani isi sarbatoresc onomastica de Sfantul Dumitru

ACCIDENT – Autoutilitara care transporta ziarele din Cluj in Baia Mare s-a izbit de peretele unei case (VIDEO)

Bloguri eMM recente

CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

de eMaramureș
29 iulie 2026
0
CATHARSIS – muzica ce îți dă ritmul după-amiezii!

CATHARSIS – muzica care îți dă ritmul după-amiezii! În fiecare zi, de luni până vineri, între orele 16:00 și 17:00,...

Citeste mai mult
Anterior Urmator
eMaramures

eMaramures | Știri și informații la zi
office@emaramures.ro

orice media logo –  Servicii de creare site web

Stiri Recente

Deputatul Ionel Bogdan, după atacul asupra unei ambulanțe din Cluj: „Dezinformarea nu se combate după ce produce victime”

11 august 2026

Casă cuprinsă de flăcări în Crăciunești – O fetiță de doi ani, evacuată de urgență

10 august 2026

Ora Pară Digitală la Planetariul Baia Mare

10 august 2026

O femeie din Săpânța, dispărută fără urmă în Spania. Polițiștii cer sprijinul populației

10 august 2026

Incendiu puternic în Nistru, două persoane rănite, una cu arsuri pe 20% din corp

10 august 2026

Navighează după categorie

  • 112
  • Actualitate
  • Alegeri Europarlamentare
  • Alegeri Locale
  • Alegeri Prezidentiale
  • Anunturi
  • Bloguri eMM
  • Chipuri de poveste
  • COVID-19
  • Cultură
  • Editorial
  • Educaţie
  • Fără categorie
  • Monden
  • Opinii
  • Politică
  • Publicitate
  • Război în Ucraina
  • Sănătate
  • Social
  • Sport
  • Știri Externe
  • Știri Naționale
  • Știrile Zilei
  • Timp Liber
  • Utile

Stiri recente

Deputatul Ionel Bogdan, după atacul asupra unei ambulanțe din Cluj: „Dezinformarea nu se combate după ce produce victime”

Deputatul Ionel Bogdan, după atacul asupra unei ambulanțe din Cluj: „Dezinformarea nu se combate după ce produce victime”

11 august 2026
Încă unul! Incendiu la Spitalul suport COVID din Ploiești. Doi pacienți au murit, alți 18 au fost evacuați

Casă cuprinsă de flăcări în Crăciunești – O fetiță de doi ani, evacuată de urgență

10 august 2026
  • Termeni de folosire
  • Politica de confidentialitate
  • Politica cookies
  • Cazare Baia Mare
  • Pensiune Sighișoara
  • MrBet

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.

📻 Radio eMaramureș
Nici un rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasa
  • Actualitate
    • 112
    • Cultură
    • Educaţie
    • Sănătate
      • COVID-19
    • Social
    • Știri Externe
    • Știri Naționale
  • Timp Liber
    • Monden
  • Sport
  • Politică
    • Alegeri Locale
    • Alegeri Europarlamentare
    • Alegeri Prezidentiale
  • Utile
    • Anunturi
    • Publicitate
  • Editorial
    • Opinii
  • Blogurile eMM
    • Postari recente
    • Cele mai comentate
    • Lista bloggeri

© 2020 eMaramures. Toate drepturile rezervate.