Mai multe nume mari din industriile media si tehnologie au lansat ieri, 20 iulie, proiectul UltraViolet, care permite consumatorilor sa vizioneze filme si programe de televiziune oriunde, pe orice tip de suport, in orice moment, informeaza AFP.
Consortiul Digital Entertainment Content Ecosystem (DECE), care aduna 60 de companii, de la IBM si Microsoft la studiourile NBC Universal, Paramount si Warner Bros., trecand prin distribuitori si operatori de cablu precum Best Buy si Comcast, va anunta la sfarsitul acestui an modalitatile prin care poate fi accesat un nou sistem care permite consumatorilor sa vizioneze filme si programe de televiziune oriunde, pe orice tip de suport, in orice moment.
Principiul este de a permite consumatorilor „sa creeze un cont personal gratuit. Dupa ce a fost creat, acest cont permite accesul la toate programele UltraViolet, indiferent de unde au fost cumparate”, a explicat DECE intr-un comunicat.
Venind in completarea pietei suporturilor fizice, a DVD-urilor si discurilor Blu-Ray, „UltraViolet va permite vizionarea programelor digitale pe suporturi multiple, pe televizoare conectate la internet, computere, console de joc, telefoane mobile, tablete informatice, usor si continuu”, potrivit DECE.
Initiativa nu beneficiaza insa de sprijinul unor mari nume din sectorul de divertisment digital precum Apple, Amazon si Disney.
Sursa: Mediafax