În data de 12 noiembrie 2019 a avut loc Adunarea Generală a Consiliului Județean al Elevilor Maramureș. Zi în care s-a ales noua conducere, iar în urma voturilor, posturile au fost ocupate astfel:
- Președinte: Buciuman Dan – elev al Colegiului Național „Vasile Lucaciu” din Baia Mare
- Vicepreședinte: Kotecz Alesia Daniela – elevă a Colegiului Național „Gheorghe Șincai” din Baia Mare
- Vicepreședinte: Dumitru Andrei Costin – elev al Colegiului Național „Mihai Eminescu” din Baia Mare
- Secretar: Chinde Alexia Carina, elevă a Colegiului Național „Vasile Lucaciu” din Baia Mare
- Avocatul Elevului: Șepși Roberta Elena, elevă a Colegiului Economic „Pintea Viteazul”
De asemenea menționăm posturile vacante din cadrul CJE MM:
– Un post de vicepreședinte
– Director departament PR și comunicare
– Director departament pentru învățământ profesional, tehnic
– Director departament gimnazial
– Director departament pentru învățământ vocațional
– Director departament pentru învățământ primar
– Director departament responsabil cu monitorizarea presei
– Director departament de prevenire și combatere a factorilor de risc din societate
Dosarul de candidatură pentru funcția de vicepreședinte va cuprinde următoarele documente:
a. Formular de candidatură, împreună cu declarația de neapartantență și acordul parental, daca este cazul
b. Proces verbal semnat de la şedinţa de alegeri la nivel şcolar prin care este ales președinte/vicepreședinte/secretar al CȘE sau este delegat de către Adunarea Generală
CȘE;
c. Curriculum Vitae
d. Strategie de dezvoltare și plan de acțiune pentru mandat
Dosarul de candidatură pentru funcția de director de departament va cuprinde următoarele documente:
a. Formular de candidatură conform Anexa 2;
b. Declarația de neapartență politică și acord parental, dacă este cazul. (Anexa 2)
c. Curriculum vitae;
Anexele pentru dosarele de candidatură cât și modul în care se vor desfășura alegerile se găsesc în Metodologia de Organizare și Desfășurare a Alegerilor în Consiliul Elevilor pe site-ul www.consiliulelevilor.ro la secțiunea “Documente”.
Dosarele se vor trimite în format electronic până luni, 25.11.2019, ora 23:59 pe adresa noastră de email consiliulelevilormm@gmail.com
Acestea trebuie predate și în format letric în ziua alegerilor, miercuri, 27.11.2019 cu 30 de minute înaintea începerii Adunării generale.
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta!