Primele zile ale noului an ii vor gasi la datorie pe angajatii de la Protectia Consumatorilor Maramures. Un comisar va prelua sesizarile maramuresenilor nemultumiti de calitatea unor produse sau servicii. Reclamatii se vor putea face si la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.
Un numar de telefon pentru reclamatii este pus la dispozitia consumatorilor in primele zile ale noului an. Astfel, lsunand a 0262.218.887 se vor putea face sesizari, in cazul depistarii unor produse neconforme. Aici vor putea fi semnalate si nemultumirile legate de unele servicii.
Si la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor vor fi preluate reclamatii la numarul de telefon 0262.224.031.
Reprezentantii celor doua institutii se vor deplasa la locul reclamatiei doar daca va fi vorba despre cazuri grave, care ar putea pune in pericol sanatatea consumatorilor. De marti, 3 ianuarie, programul va reveni la normal.
Sursa: Camelia Tocaci