Oficiul Registrul Comertului Maramures isi suspenda o parte din activitati pentru o saptamana, in perioada 26 ianuarie – 3 februarie. In acest interval nu se vor putea depune cereri de inregistrare pentru inmatriculari, radieri, mentiuni, depuneri si mentionari acte. Se vor face totusi operatiuni de verificare disponibilitate, rezervari pentru denumirea de firma sau emblema, precum si verificarile privind unicitatea sediului social, asociatului unic. Aceste din urma servicii urmeaza sa fie suspendate in perioada 30 ianuarie – 3 februarie, dupa cum au precizat reprezentantii institutiei.
Masura este luata pentru implementarea unui nou sistem informatic integrat, finantat din fonduri europene, care va fi pus in functiune incepand cu data de 6 februarie, la nivelul tuturor punctelor de lucru din tara.
Autoritatile au mentionat ca, incepand de maine, 26 ianuarie, cererile de inregistrare in Registrul Comertului vor trebui trimise prin corespondenta, urmand sa fie inscrise pe noul sistem informatic, incepand cu data de 6 februarie.
Tot ziua de maine este ultima prevazuta pentru solutionarea cererilor de inregistrare amanate, depuse pana in data de 25 ianuarie, dar si a celor prezentate in perioada 20-25 ianuarie.
Oficialii Registrului Comertului au precizat ca in toata aceasta perioada – din 26 ianuarie si pana in 3 februarie, activitatea de furnizare informatii (punctuale, statistice, certificate constatatoare) si eliberarea copiilor de certificate se va derula normal.
Din 6 februarie se va relua si activitatea de primire a cererilor de inregistrare. Serviciul RECOM online si portalul de servicii al Oficiului National al Registrului Comertului vor fi functionale incepand cu data de 7 februarie.
Sursa: Gabriela Kuhajda