Veniturile retelei de socializare Facebook Inc au crescut cu 72% in primul trimestru din 2014, la 2,5 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor de 2,36 miliarde de dolari, pe fondul majorarii semnificative a publicitatii pe platformele mobile, transmite Reuters.
Rezultatele financiare au fost anuntate miercuri seara, dupa inchidere sedintei de tranzactionare a bursei de la New York, cand actiunile Facebook au urcat cu 3%, la 63,05 dolari.
Platformele mobile au reprezentat 59% din veniturile din publicitate ale Facebook in primul trimestru din 2014, fata de un 30% in perioada similara din 2013. Cea mai mare retea de socializare din lume a anuntat ca la sfarsitul lunii martie avea 1,28 miliarde utilizatori activi, iar 1,01 miliarde dintre acesti utilizatori au accesat Facebook de pe dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-urile si tabletele.
In perioada ianuarie-martie 2014, profitul net al companiei americane a urcat la 642 miliarde de dolari, sau 25 de centi pe actiune, de la 219 miliarde de dolari, sau 9 centi pe actiune, in perioada similara din 2013.
Sursa: Agerpres