Campania „Black Friday” de anul acesta a insemnat un real castig atat pentru populatie, cat si pentru comercianti. Insa, cel mai mult au avut de castigat comerciantii din mediul online. Magazinele virtuale au dat iarasi lovitura, comenzile online depasind – in multe cazuri – stocul de produse. Campania „Black Friday” a fost preluata de la americani si marcheaza inceputul sezonului cumparaturilor de iarna, eveniment care se concreatizeaza prin reduceri substantiale ale preturilor.
Anul trecut, la prima editie, campania a demarat timid in tara noastra. Insa, anul acesta, comerciantii si populatia, deopotriva, au realizat importanta evenimentului cu iz american.
Efectul „Black Friday” s-a resimtit, poate cel mai bine, in mediul online, in conditiile in care comertul virtual castiga tot mai mult teren in fata comertului traditional.
Printre magazinele online inscrise in campania „Black Friday” de anul acesta s-a aflat si comerciantul baimarean Elanko.ro. Conform spuselor managerului Remus Bodoni, vinerea, peste 30.000 de vizitatori unici au luat cu asalt site-ul www.elanko.ro.
Gratie adoptarii unei elegante si eficiente solutii tehnice, site-ul www.elanko.ro nu s-a blocat nici macar la inceputul campaniei „Black Friday”, cum s-a intamplat cu mai multe site-uri inscrise in programul reducerilor. In cele trei zile ale campaniei, de vineri pana duminica, la magazinul online Elanko.ro s-au comandat peste 7.000 de produse – IT, electronice si electrocasnice. Cele mai comercializate produse au fost tabletele (cea mai ieftina fiind vanduta la 299 lei), netbook-urile (cel mai ieftin la 549 lei) si electrocasnicele.
Pe site-ul Elanko.ro s-au facut comenzi din toate colturile tarii, nu doar din Transilvania ori Maramures: Constanta, Bacau, Iasi, Timisoara etc. In fapt, in weekendul trecut, Elanko a realizat cele mai mari vanzari de la infiintarea firmei, inclusiv prin intermediul magazinelor proprii, nu doar in mediul online.
Remus Bodoni s-a declarat mai mult decat multumit de avantajele participarii magazinului sau online Elanko.ro la campania „Black Friday”. Aceasta reusita l-a determinat pe managerul baimarean sa se concentreze mult mai mult asupra mediului de afaceri online. „Ne dorim si ne propunem sa ajungem un magazin virtual de referinta in comertul online cu produse electronice si electrocasnice. In acest sens, planuim o dezvoltare exponentiala pe mediul online, chiar daca prezenta noastra se remarca si pe piata reala, cu magazine proprii”, precizeaza managerul Remus Bodoni.
Luna viitoare, se implinesc 10 ani de la deschiderea magazinului online Elanko.ro, fiind printre primele afaceri online demarate la nivelul judetului Maramures.
Sursa: Advertorial