Vanzarile produselor de ingrijire personala, de curatenie si ciocolata au inregistrat cresteri in valoare de aproape 20% in prima jumatate a anului, potrivit unui studiu efectuat de institutul de cercetare de piata GfK Romania. Pe locul secund s-au plasat alimentele si bauturile ale caror vanzari au crescut cu 17%, in aceeasi perioada a lui 2009. De asemenea, s-au vandut bine bauturile non-alcoolice, cafeaua macinata si apa minerala sunt, unde nu s-au diminuat vanzarile fate de anul trecut.
Studiul a indicat o crestere usoara a consumului casnic in gospodarii, cu 17 procente. Pentru comparatie, in prima jumatate a anului trecut sporul a fost de 22%. Reprezentantii institutului de cercetare au mai indicat ca aproximativ 40% din banii romanilor se duc pe cheltuielile cu mancarea si bautura.
Sursa: Ioana Osan
Ionel Bogdan e tânăr, doar la exterior. În străfundul ființei sale, aduce a baron vechi, decrepit, de început de anii...
Citeste mai mult