Serviciul a fost testat în premieră de primarul Băii Mari, Cristian Anghel, iar apoi şi de viceprimarul oraşului Baia Sprie, Octavian Cerneştean, localitate în care IPN doreşte să se extindă în viitorul apropiat. Ambii aleşi au avut ocazia să constate că au secretare extrem de ocupate, dar şi suficient de diplomate.
Directorul executiv al firmei de telecomunicaţii, Ioan Franyi, a precizat că lansarea serviciului de telefonie fixă reprezintă încă un pas pentru crearea comunităţii locale de comunicaţii. El a precizat că tarifele practicate pot fi un argument suficient pentru ca băimărenii să opteze pentru IPN, pentru că acestea sunt sub cele ale concurenţei, dar a arătat că şi calitatea este bună, pentru că se foloseşte tehnologia prin fibră optică.
Managerul companiei, Alin Oltean, a precizat că există trei tipuri de abonament care răspund nevoilor fiecărui cetăţean. Acesta a afirmat că în prezent IPN are 3.000 de clienţi din Baia Mare conectaţi la reţeaua de internet şi puncte de lucru în Sighetu Marmaţiei şi Zalău. El a spus că recent a fost lansat şi noul site al companiei – www.ipn.ro – unde sunt publicate informaţii despre noile oferte, dar unde abonaţii pot comunica între ei şi îşi pot crea pagini personale pe net. Firma, la fel ca şi managerii, e tânără, iar potrivit declaraţiilor celor care o conduc, va conta pe piaţa de comunicaţii regională.
Sursa: Meda Muntean