Faimoasa nunta regala este mentionata pe internet de cel putin 9.000 de ori pe zi, respectiv o data la fiecare 10 secunde, potrivit unui studiu publicat joi de compania Greenlight, relateaza Reuters. La nivel international, numarul celor entuziasmati de casatoria printului William cu Kate il depaseste cu mult pe cel al celor indiferenti, raportul dintre acestia fiind de 6 la 1, indica studiul companiei.
In lunile martie si aprilie, ziarele online au publicat circa 158.000 de articole legate de nunta princiara, 61.000 dintre acestea (respectiv 38%) aparand numai in ultima saptamana.
YouTube si Facebook au oferit 1, respectiv, 8 la suta din totalitatea informatiilor referitoare la nunta, blogurile 29%, iar sursele de stiri online 30 la suta.
Procentajul s-ar putea schimba, avand in vedere ca nunta va fi transmisa pe un canal oficial al casei regale pe YouTube.
Postarile referitoare la rochia lui Kate (23 la suta), lista de invitati (20 la suta) si cadourile (18 la suta) au fost cele mai populare.
Oficialii de la palatul regal au anuntat ca pe langa transmiterea in direct a nuntii pe Youtube, cei interesati vor putea urmari casatoria si pe un blog in direct, precum si pe Twitter.
Potrivit estimarilor, nunta regala va fi evenimentul cel mai vizionat al anului, numarul spectatorilor fiind apreciat la 2 miliarde.
Sursa: Agerpres