Reteaua de televiziune OWN, lansata de Oprah Winfrey, a fost urmarita sambata, in prima zi de emisie, de peste 1 milion de telespectatori, informeaza Variety.com.
Principala emisiune a retelei de televiziune lansata de Oprah Winfrey, „Season 25: Oprah Behind the Scenes”, a avut o audienta de 1,3 milioane de telespectatori. OWN a fost cel de-al treilea cel mai urmarit post de televiziune sambata seara, in randul femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 54 de ani, dupa ESPN si USA Network.
Cea mai urmarita emisiune duminica a fost „Ask Oprah’s All Stars”, cu Dr. Oz, Dr. Phil si Suze Orman, cu o audienta de 602.000 de telespectatori.
Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 si a recrutat deja cateva staruri de la Hollywood care isi vor prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O’Donnell si Ryan si Tatum O’Neal. Totodata, cativa actori de prim rang – Julia Roberts, Forest Whitaker si Goldie Hawn – vor regiza si prezenta o serie de documentare pentru postul OWN.
Populara realizatoare si prezentatoare de televiziune Oprah Winfrey va pune capat emisiunii care a facut-o celebra, „The Oprah Winfrey Show”, in mai 2011, dupa 25 de ani de difuzare si intentioneaza sa prezinte o noua emisiune zilnica pe propriul post de televiziune, OWN, lansat oficial pe 1 ianuarie 2011, in cadrul unui parteneriat cu Discovery Communications.
„The Oprah Winfrey Show”, liderul de audienta pe segmentul talk show-urilor diurne din SUA, este difuzat din Chicago de postul ABC, pe intreg teritoriul american si in peste 140 de tari. Aceasta emisiune a facut-o celebra pe Oprah Winfrey si a ajutat-o sa stranga o avere estimata de revista Forbes la 2,3 miliarde de dolari.
Sursa: Mediafax