Nemultumiri in randul sighetenilor dupa ce societatea Vital a preluat serviciul de alimentare cu apa si canalizare din Sighetu Marmatiei. Reprezentantii Vital recunosc ca au intampinat dificultati in facturarea consumului de apa in blocuri, drept urmare acestia au decis sa se intalneasca astazi, 24 august, cu sighetenii pentru a reglementa situatia.
Directorul general al societatii Vital SA, Geza Gasparik, a precizat ca in cazul blocurilor, „incheierea contractului se realizeaza cu reprezentantul proprietarilor”. In municipiul Sighetu Marmatiei nu exista contracte pentru furnizarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare la blocuri deoarece asociatiile de locatari s-au desfiintat.
In acest context, reprezentantii Vital i-au anuntat pe locatari ca e necesar sa-si delege reprezentanti pentru semnarea contractelor, numai ca oamenii nu au fost receptivi, asa ca nu s-a putut pune in aplicare masura. Pentru a evita sistarea furnizarii apei in acele imobile unde nu sunt intrunite conditiile legale, s-a decis ca facturarea consumului de apa din aceste imobile sa se faca in raport cu indexurile contoarelor generale, “aparate de masurare inregistrare a consumurilor de apa cu care au fost echipate toate bransamentele blocurilor din municipiul Sighetu Marmatiei”.
Repartizarea consumurilor se va realiza tinand cont de numarul de persoane din fiecare apartament, comunicat pe proprie raspundere, a precizat Geza Gasparik. “Falsul in declaratii atrage raspunderea penala a faptuitorului”, a adaugat directorul.
Achitarea acestor servicii se va face la casieria Agentiei SC VITAL SA Sighetu Marmatiei, zilnic intre orele 8.00 – 18.00. Neachitarea in termenele legale are drept consecinta sistarea serviciilor de apa canal catre imobilul in cauza.
Sursa: Camelia Tocaci