Comunitate

Angajată a Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Maramureș reclamată de mămici pe reţelele de socializare: “o nesimţită”

O angajată a Agenției Județeane pentru Plăți și Inspecție Socială Maramureș a fost reclamată pe reţelele sociale pentru felul în care se comportă cu mamele care o sună să-i ceară lămuriri.

“Mamici, sunt un car de nervi… Am sunat în Piața Păcii să intreb de ce mi-au venit mai putini bani pe lună decembrie, (fiind pe îngrijire copil cu grad de handicap de la 3-7 ani), și m-am lovit de o nesimțită, ca mai bine nu am cum să o descriu. Am inceput sa-i explic ce și cum și ea ma repezeste, vorbeste numai ea, “haideti repede treceti la problema”… Zic, ” Poi dacă ma lasati să vă explic poate ma intelegeti. Întrebati-ma dvs dacă eu nu vb coerent să ma înțelegeri. Va dau CNP-ul… “Poi dati-mil și râde. Zic, doamna nu am chef de glume, și zice, ” Poate vreti sa va închid Tel”Și l-a și inchis. Și nici nu mai răspunde. Adică suna, îl ridică din furca și închide. Zilele trecute am mai încercat să sun și la fel făcea. Ridică și închide. Nu stiu cine a suparat-o și atunci!  Nesimțita d*****, ea are impresia că nouă ne arde de astea? Unde pot sa-i fac reclamație?”, a scris mămica foarte revoltată. 

Revolta ei a fost întărită de alte mame din Baia Mare care s-au confruntat cu aceeaşi situaţie. Nu este clar însă dacă e aceeaşi angajată sau sunt mai multe la fel de arogante.

“Asa s-au comportat si cu mine cand am sunat cu aceeasi chestie, in sensul ca mi-au calculat mai putin si nu stiam de ce. M-au directionat de la un birou la altul si nu asta ar fi fost problema ci felul cum au vb cu mine. Este incredibil cata superioritate au in comportament”, i-a răspuns o altă mamă.

“Mie nu mi-a inchis in nas, dar mi-au dat un raspuns repezit nici nu s-a sinchisit sa ma verifice dupa cnp”.

 

Aşteptăm cu interes o poziţie oficială a AJPIS legată de această situaţie extrem de deranjantă pentru toată lumea.

Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială a fost înființată în scopul realizării unei administrări unitare a beneficiilor de asistenţă socială şi al evaluării, monitorizării şi controlului în domeniul asistenţei sociale.

În domeniul serviciilor sociale, Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială are ca scop evaluarea, monitorizarea şi controlul respectării criteriilor, standardelor şi indicatorilor în baza cărora se acreditează furnizorii şi serviciile sociale, constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevăzute de Legea asistenţei sociale nr. 292/ 2011, cu modificările şi completările ulterioare.

Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială funcţionează ca o instituţie publică cu personalitate juridică, cu sediul în municipiul Bucureşti și are în subordine agenţii judeţene pentru plăţi şi inspecţie socială şi a municipiului Bucureşti, ca servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridică.

TIPURI DE BENEFICII DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ ADMINISTRATE DE AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PLĂŢI ŞI INSPECŢIE SOCIALĂ

  • Alocația de stat pentru copii;
  • Alocația de plasament;
  • Alocația pentru susținerea familiei;
  • Indmnizația lunară pentru creșterea copiilor;
  • Stimulentul de inserție;
  • Indemnizații si ajutoare pentru creșterea copilului acordate persoanelor (adulți/copii) cu handicap;
  • Indemnizația lunară aferentă concediului de acomodare;
  • Indemnizația lunară de hrană HIV/ SIDA;
  • Ajutorul social;
  • Ajutoare de urgență;
  • Ajutorul pentru refugiați;
  • Ajutorul pentru încălzirea locuinței;
  • Ajutoare financiare;
  • Indemnizații acordate persoanelor cu handicap.

TIPURI DE FINANȚĂRI PENTRU SERVICIILE SOCIALE, GESTIONATE DE AGENŢIA NAŢIONALĂ PENTRU PLĂŢI ŞI INSPECŢIE SOCIALĂ

  • Finanțare investiții în cadrul programelor de interes național;
  • Finanțare investiții pentru instituții publice de asistență socială și unități de asistență medico –socială;
  • Subvenţii acordate asociaţiilor şi fundaţiilor;
  • Finanțare centre de zi și rezidențiale.Foto: Imgflip

3 Responses

  1. Am lecturat articolul despre “nesimtita” angajata a AJPIS. Cu regret va informez ca nici o mamica din cele prjudiciate de comportamentul angajatei/angajatilor AJPIS nu a reclamat sefei de serviciu sau mie ca director aceasta maniera de comunicare. In alta ordine de idei nu vad motivul pentru care asteptati o pozitie oficiala a AJPIS atat timp cat nimeni nu a sesizat oficial institutia. Respect presa si dreptul la opinie dar acuzatiile cred ca trebuie si probate. Astept sesizarile celor nemultumiti si va asigur ca voi raspunde prompt sesizarilor cetatenilor sau presei.
    Ovidiu Morar director executiv AJPIS Maramures

  2. Bine, dar MAME nu mai există? Numai „mămici”? MAMĂ a ajuns cuvânt de rușine?!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *