Top-modelul israelian Bar Rafaeli se afla in centrul unui scandal dupa ce a fost protagonista unei reclame la ochelari, care pune intr-o lumina proasta femeile ce nu au o silueta perfecta. In reclama postata pe Youtube apare un barbat care admira dansul la bara executat de Rafaeli intr-un metrou si in care ea da dovada de o mare senzualitate, insa cand individul isi pune ochelarii, isi da seama ca cea care danseaza, nu este o blonda cu ochi albastri, ci o femeie plinuta.
Plangerile au ajuns imediat la Canal 2 al televiziunii israeliene, in timp ce unii spectatorii au considerat ca se face apologia ‘femeii obiect’, altii au considerat ca sunt dispretuite femeile cu soldurile mai late, noteaza ziarul Yediot Aharonot.
„Este dezamagitor si insultator ca o femeie ca Rafaeli, care poate influenta atitudinea publicului, a acceptat in mod deliberat sa perpetueze perceptiile daunatoare asupra femeilor”, a declarat Galia Wolloch, directoarea Asociatiei sindicale a femeilor Naamat.
„Nu avem aceeasi talie a Rafaeli’ dar nu inseamna ca trebuie sa fim dispretuite, a declarat ziarului o telespectatoare. Canal 2 al televiziunii urmeaza sa decida daca va retrage reclama pentru atingere adusa sensibilitatii publicului.
Sursa: Agerpres