Linia telefonica gratuita pusa la dispozitia maramuresenilor de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate (CAS) pentru semnalarea unor probleme este apelata si de cei care au prea mult timp liber, astfel incat si-l ocupa sunand la diverse institutii publice fie ca sa respire in receptor ca Darth Vader din ”Razboiul Stelelor”, fie ca sa isi etaleze cunostintele in materie de injuraturi. In primele opt luni ale anului, pe linia TelVerde de la CAS s-au primit aproape 300 de apeluri, majoritatea maramuresenilor fiind interesati de modalitatile de asigurare sau de depunerea declaratiilor.
Pe linia telefonica s-au primit insa si apeluri obscene sau fara vreun continut definit, iar trei dintre ele au atras atentia in mod deosebit reprezentantilor institutiei prin limbajul ”fara perdea” folosit de asigurati.
“S-au primit in jur de 300 de apeluri la linia TelVerde alocata Casei de Asigurari de Sanatate Maramures. Am avut 33 de apeluri pentru normele de aplicare ale concediilor medicale, 30 pentru obtinerea informatiilor legate de obtinerea cardului de sanatate, dar am avut si 3 apeluri obscene”, a spus Claudia Ganea, purtatorul de cuvant al CAS Maramures.
Aproape jumatate din numarul apelurilor au avut ca tema modalitatile de asigurare si depunerea declaratiilor la CAS. Maramuresenii au mai sunat pentru a afla cum pot primi asistenta medicala primara, spitaliceasca, medicala dentara sau in ambulatoriul de specialitate. De asemenea au mai fost primite apeluri de la asiguratii care au solicitat ingrijiri la domiciliu si transport sanitar.
Sursa: Adina Timis