Vezi GALERIE FOTO
Magazinul Cora si clientii sai au pus ban pe ban timp de 3 luni si au strans 16,600 de lei, aproximativ 3.700 de euro in cadrul campaniei «Luna inimilor deschise », desfasurata intre 1 mai si 1 august 2012. Banii vor ajunge in contul Fundatiei Somaschi. Programul s-a desfasurat in toata reteaua Cora Romania, la nivel national strangandu-se 352.000 de lei, aproximativ 78.000 de euro, care ajung la opt asociatii de binefacere.
Clientii Cora au putut dona suma dorita, de cele mai multe ori restul primit dupa achitarea cumparaturilor, direct la casele de marcat Cora, ceea ce a facut strangerea banilor foarte eficace.
Donatiile clientilor au fost completate de donatii facute de fiecare magazin in parte. Sumele stranse de magazinele Cora intra in contul urmatoarelor asociatii:
Cora Pantelimon Bucuresti – Asociatia Pro Vita
Cora Sun Plaza Bucuresti – Salvati Copiii
Cora Lujerului Bucuresti – Sfantul Spiridon
Cora Cluj Napoca – Little People
Cora Baia Mare – Fundatia Somaschi
Cora Arad – Domus Caritas
Cora Drobeta Turnu Severin – Asociatia Handicapatilor Fizic – filiala Mehedinti
Cora City Park Constanta – Holt Romania
“Ne pare bine ca la Baia Mare, clientii au descoperit impreuna cu noi ce inseamna sa fii sensibil la nevoile celorlalti. Astfel, tinerii si voluntarii de la Fundatia Somaschi pot avea o viata mai buna cu ajutorul fiecaruia dintre noi. Mai mult, cinci tineri din cadrul fundatiei au fost angajati de catre noi si sunt acum parte din echipa cora, unde s-au integrat perfect. Magazinul Cora Baia Mare ramane fidel sloganului pe care l-a lansat in noiembrie 2010: Cora parte din comunitate, parte din viata ta”, a declarat Loredana Veisa, directorul Cora Baia Mare.
«Luna inimilor deschise» este o campanie care se desfasoara din 2005, in opt ani Cora romania reusind sa stranga si sa doneze peste 1.300.000 de lei.
Sursa: Cora Baia Mare