Actualitate

Kaufland scoate unele dintre cele mai cunoscute branduri de pe rafturi, inclusiv din magazinele din România. Despre ce este vorba

Grupul german de distribuţie Kaufland a anunţat vineri că va scoate produsele grupului anglo-olandez Unilever de pe rafturile magazinelor sale pentru a se proteja împotriva majorărilor de preţuri, transmite Reuters.


Printre produsele afectate de această decizie se numără mărci precum Knorr, Lipton, Ben & Jerry’s, Langnese, Magnum, Domestos, Dove, Rexona şi Ax, potrivit Agerpres.

Kaufland a subliniat că această decizie va avea un impact şi asupra magazinelor sale din Cehia, Slovacia, Croaţia, Polonia, România şi Bulgaria.
Kaufland, care operează o reţea de 660 de magazine în Germania, a precizat că a încercat să ajungă la o soluţie cu Unilever încă din luna mai însă ofertele sale au fost respinse.

“Din punctul nostru de vedere, Unilever încearcă să îşi utilizeze poziţia formidabilă de piaţă pentru a-i influenţa pe retaileri şi a-şi optimiza propriile sale randamente. Având în vedere responsabilitatea care îi revine, Kaufland nu a putut accepta solicitările Unilever şi a fost nevoit să reacţioneze”, a informat grupul german de distribuţie.

Kaufland face parte din grupul german Schwarz Gruppe, care este şi proprietarul distribuitorului Lidl, mai scrie Agerpres.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 119 magazine în România. Lidl este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa.

Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 28 de ţări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajaţi, dintre care peste 5.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 225 de magazine şi 4 centre logistice.

One Response

  1. Si voi credeti?! Le scoate pentru ca le-a cerut niste discounturi pe care producătorii respectivi nu le pot da. Magazinul respectiv profita de cota de piata santajand producătorii. Este cel mai perfid jucător de pe piața de Retail din Romania. Dacă vă interesați în detaliu, veti vedea ca delistarea anumitor produse sau gama de produse , se intampla de cand lumea si pământul la societatea respectivă.

Lasă un răspuns la Ics Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *