FC Steaua a lansat astazi, 1 decembrie, in cadrul unei conferinte de presa, berea „Steaua”, la o saptamana dupa ce oficialii stelisti au lansat si „Cola Steaua”. Oficialii stelisti spera ca produsul nou lansat va apropia si mai mult suporterii de echipa si spun ca in curand vor lansa si alte produse.
„Produsul de astazi se afla in programul nostru de mai multa vreme si chiar daca se refera la perioada calda a anului, cred ca am gasit un moment potrivit pentru a-l lansa. Vor mai fi si alte evenimente, cred ca este bine sa ne bucuram suporterii si romanii cu astfel sde produse, care poarta emblema Steaua. Este o realizarea comparabila cu marile cluburi din Europa”, a declarat presedintele CA al FC Steaua, Valeriu Argaseala.
Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a declarat ca linia de productie are o capacitate de minimum 70.000 de doze pe ora si va avea aceeasi „ruta” ca si „Cola Steaua”.
„Clubul nostru lanseaza berea Steaua, care va fi disponibila in doua variante, cu alcool si fara alcool. Este un produs fabricat in Uniunea Europeana, care respecta standardele de calitate. Linia de productie are o capacitate de mininm 70.000 de doze pe ora si va avea aceeasi ruta ca si Cola Steaua. Am reusit sa intregim gama de bauturi, pentru ca deja avem un vin Steaua, cola Steaua si berea. in curand vor aparea si alte produse”, a declarat Durbac.
Presedintele stelist Helmuth Duckadam spera ca produsele si rezultatele echipei sa apropie fanii de club. „Ma bucur ca din saptamana in saptamana avem cate un produs Steaua care vine in intampinarea suporterilor si a iubitorilor de fotbal. Sper ca produsele noastre si rezultate bune sa-i apropie si mai mult de acest club”.
Sursa: Mediafax