Portal eMaramures.ro - PAGINA START
Cauta in:


01.09.2014 13:14:54
Euro - 4,3989 lei

Dolar SUA - 3,3485 lei

Lira - 5,5658 lei

Aur (gr.) - 138,5065 lei


Foto soare si noriVezi VIDEO

2 septembrie  

Max: 22/ 28 grade Celsius
Min:    9/ 14 grade Celsius
 

Va fi vreme in general frumoasa maine peste tot in Maramures. Spun meteorologii ca vom avea parte de soare, dar si ca este posibil ca din cand in cand sa apara nori, care sunt insa trecatori. Vantul va sufla in general slab, iar temperaturile vor continua sa creasca usor fata de cele din zilele precedente. La pranz mercurul termometrelor va arata 28 de grade in Baia Mare si Sighetu Marmatiei, 26 de grade vor arata termometrele la Targu Lapus si Seini, in vreme ce in Borsa si Cavnic nu se vor inregistra mai mult de 22 de grade Celsius.

Baia Mare
: In Baia Mare urmatoarele doua zile aduc vreme schimbatoare. Miercuri cerul va fi predominant noros si sunt posibile izolat averse de ploaie. Joi va fi soare, dar ca din cand in cand apar norii, care sunt insa trecatori. Maximele termice se vor situa in jurul valorii de 28 de grade Celsius, in timp ce noaptea minimele nu vor depasi 14 grade Celsius.

Sighetu Marmatiei:
Vreme schimbatoare spun meteorologii ca va fi in urmatoarele doua zile si la Sighetu Marmatiei. Miercuri se vor semnala innorari variabile, in timp ce joi va fi soare, insa vor fi si perioade in care norii vor acoperi cerul. La pranz termometrele vor arata cel mult 28 de grade Celsius. Noaptea mercurul din termometre va arata pana la 15 grade Celsius.

Borsa: La Borsa va fi vreme in schimbatoare in urmatoarele doua zile. Meteorologii spun ca miercuri va fi innorat dar nu va ploua . Joi insa cerul va fi insorit, dar ca vor fi perioade cu nori. Temperaturile maxime se vor situa in jurul valorii de 20 grade Celsius, in timp ce noaptea se vor inregistra minime de cel mult 10 grade Celsius.

Cavnic: Si la Cavnic este asteptata vreme schimbatoare in urmatoarele doua zile. Prognozele spun ca miercuri cerul va fi predominant noros si ca se pot semnala averse de ploaie sau chiar furtuni. Joi insa se face vreme in general frumoasa. Perioadele cu soare vor alterna cu cele cu nori, iar vantul va sufla in general slab. Maximele termice vor fi comparabile cu cele din zilele precedente si pot ajunge pana la 22 de grade Celsius. Noaptea mercurul din termometre poate arata cel mult 13 grade Celsius.

Targu Lapus: Va fi vreme schimbatoare in urmatoarele doua zile si la Targu Lapus. Meteorologii arata ca miercuri si in aceasta zona cerul va fi predominant noros si ca se pot semnala avesre de ploaie sau chiar furtuni. Joi insa se face din nou vreme frumoasa, cu nori , dar si cu soare. Vantul va sufla slab, iar maximele termice se vor situa la pranz in jurul valorii de 25 de grade Celsius, in timp ce noaptea minimele pot ajunge pana la 13 grade Celsius.

Seini
:
Vreme schimbatoare este asteptata si la Seini in urmatoarele doua zile. Miercuri sunt asteptate innorari variabile, in timp ce joi va fi vreme in general frumoasa, cu nori, dar si cu perioade in care va straluci soarele. In zona maximele termice pot ajunge pana la valoarea de 26 de grade Celsius. Noaptea mercurul din termometre nu va depasi 14 grade Celsius.




Monden
LA PESCUIT PISICI - O mica felina a pus pe jar zeci de baimareni, care au ajuns sa o momeasca cu... unditele (VIDEO)
14:01:41 3 august 2012  | autor:  Andrei Gherghel

 FOTO: La pescuit pisici (c) eMM.ro
 FOTO: Pisica blocata in cires (c) eMM.ro
 FOTO: La pescuit pisici (c) eMM.ro
Vezi VIDEO
Locatarii mai multor imobile de pe strada I.L. Caragiale, din Baia Mare, s-au organizat intr-o echipa de salvare, dupa ce o pisica a avut nesabuinta sa se urce intr-un cires inalt cat un bloc. Daca drumul pana in varful copacului a fost extrem de usor, la coborare, felina nu a mai putut sa urmeze traseul si a ramas blocata la inaltime. Timp de trei zile, oamenii au incercat sa ajunga la pisica. Unii s-au catarat pana la primele crengi, altii au urcat pe o scara - insa eforturile au fost fara succes. S-a sunat inclusiv la pompieri, iar cand li s-a spus ca nu e vorba de o urgenta, locatarii au iesit cu unditele pe balcoane, pentru a... momi patrupedul.

„Am incercat in toate felurile in care am stiu si nu a vrut sa coboare de acolo. Dupa ce au plecat si s-a mai dus si lumea de aici si s-a mai intunecat am luat o undita si am prins pe ea un servetel in care era mancare de pisici si am intins-o acolo si am reusit sa o ademenesc din varf pana la crengile de aici de la baza dar de aici nu a mai vrut sa sara”, a explicat Angela Bohatel.

Baimarenii pusi pe jar de pisica povestesc cum au incercat fel de fel de metode pentru a da mica felina jos. Scara a fost un esec pentru ca era prea scurta iar cei care au incercat sa se catere in copac nu au reusit sa ajunga pana la primele crengi care se afla la circa 10 metri departare de sol.

Singura metoda care a dat cat de cat rezultate a fost momitul cu undita, de la etajul intai al imobilului. Femeia care a pus in practica nastrusnica metoda spune ca mieunaturile pisicii captive in cires nu le da pace locatarilor si ca acestia se vad nevoiti sa intervina, deoarece micul animal nu poate cobori din copacul foarte inalt.

„Eu l-am vazut de vreo trei zile. S-ar putea sa fie de mult mai multe zile, dar atunci mieuna insistent. Si am inceput sa il caut sa vad unde este. L-am cautat prima data pe jos, dupa care l-am vazut ca era acolo, in copac”, a mai aratat Angela Bohatel.

Pisica nu are un stapan anume, ci e hranita de toti locatarii blocului 9 de pe Caragiale. Oamenii sunt foarte ingrijorati si, pe langa ca au facut tot felul de cascadorii pentru a o readuce cu „picioarele pe pamant”, au dat numeroase telefoane pentru a atrage atentia autoritatilor. „Eu nu am auzit, dar spunea vecina ca a auzit-o si mai devreme si plangea rau”, a relatat una dintre locatarele blocului in fata caruia se afla copacul.

Pompierii, care au fost alertati cu privire la pisica buclucasa de pe strada I.L. Caragiale nu au raspuns solicitarii, motivand ca felina va cobori singura din copac si nu reprezinta o urgenta. Locatarii-salvatori spera ca totusi sa se gaseasca o solutie pentru ca animalul blocat la inaltime sa poata fi coborat in siguranta inapoi pe pamant.

 
Versiunea pentru tiparire
Trimite stirea pe email
Trimite stirea pe Yahoo! Messenger
Adauga comentariu


1

Publicat la: 3 august 2012 ora: 14:09:36 de catre: diugu
cretinu, tonta si costel sint singura solutie.

2

Publicat la: 3 august 2012 ora: 14:56:26 de catre: diugu
mai stelica, pina sa ajunga conducerea usl la baia mare cred ca ar trebui si putina initiativa locala.daca tu dai jos mitzul din copac, da nu cu prastia sau bolovanu, iti promit ca ma prezint la urmatorul referendum.poate sa te ajute si ion beuca ca e specialist in meri padureti.

3

Publicat la: 4 august 2012 ora: 13:20:55 de catre: dobashu rasucit
Nu ajung. Isi fac socotelile pentru un nou mandat sau sunt directori de programe la latrine. In timpul liber injura ziaristi ( Mahalache ), sau calculeaza tarifele pentru coplata (bonus pentru cei care au fost la referendum).Anastase va fi mic copil la numaratori, fata de ce o sa le iasa la astia.

4

Publicat la: 4 august 2012 ora: 13:27:28 de catre: stelian
Stai linistit fratica, se pare ca nu mai este nevoie de inca un referendum. Eu zic ca tinta a fost atinsa la referendumul asta. Dar mai fratica fa tu un pustiu de bine si culege-i niste flori de tei, marinarului pentru ceai, ca facea ieri spume la gura, si cu un drum da-o jos si pe mitzi.Asta asa ca trebuie sa recuperezi duminica in care ai stat TUPILAT, DEMOCRATIC evident. Diugule nu mai insista, ti-am spus, pentru mine conteaza putin spre deloc cine e presedinte. Singura problema este sa dispara "javra ordinara ",din motive pe care deja le-am expus. O sa-ti fac o destainuire, doar esti basistul meu favorit, nici mie nu-mi place Crin dar pe Basescu il urasc, asa cum ti-am mai spus nu il vreau demis, il vreau rece ca berea. se pare ca nu sunt singurul. mai am 7.500.000 de romani alaturi de mine, asta cu siguranta. Tu cti TUPILATI ai in afara de Meda? Ce se va intimpla la CCR pentru mine nici nu mai conteaza. Ceea ce conteaza este ca Basescu a iesit umilit din sarada asta asa cum pronosticam si mai ales ca si-a dat inca odata arama pe fata. Din punctul meu de vedere Basescu nu mai reprezinta nimic, este doar un (...)(moderat) care ne-a mai aratat odata ca doar scandalul, conflictul, amenintarile si cearta sunt de capul lui. Jalnic caracter, ne-a aratat ca isi desconsidera poporul si acum in al XII-lea ceas, dar mai ales ca nu a invatat nimic nici macar acum cind ii trec gloantele pe la ureche. Urmatoarele il vor nimeri, fie si numai pentru a pune capat calvarului acestei tari creat de un marinar betiv si iresponsabil. Nici judecatorii CCR nu sunt niste idioti chiar daca sunt numiti de Basescu&PDL, au demonstrat asta. Au si ei copii si nepoti care traiesc in tara asta, nu-si pot permite sa lase un iresponsabil ca Basescu sa distruga si ce a mai ramas. Concluzionind : noi sunte 8.500.000 voi citi sunteti? In afara de Meda, am mai spus.

5

Publicat la: 4 august 2012 ora: 20:24:57 de catre: stelian
Mama Omida e mic copil pe linga tine. Vad ca stii tot ce se va intimpla dar totodata uiti ce s-a intimplat deja si nu de multa vreme. Asta este boala elefantului iar simptomele sunt ca prinzi greu si uiti repede. Cita nesimtire trebuie sa ai in tine, ca basist fiind ,sa vorbesti de injurat ziaristi. Doamne cum v-a mai spalat marinarul asta creierele facindu-va sa intelegeti ca "injoriosii" basisti sunt buni, iar "injuriosii" altora sunt rai si bagabonti. cam asa sta treaba si cu hotii, mogulii, coruptii, etc. Cei basisti sunt buni iar ceilalti sunt rai. Jalnica logica! Iti mai aduci aminte cine zicea: "tiganca imputita" vorbind despre o ziarista ?

6

Publicat la: 4 august 2012 ora: 22:59:44 de catre: diugu
mai stelica, imbirligate sint caile domnului, plus ca noua ne place sa le imbirligam si mai mult.vad ca tis-a pus pata pe meda. acu ceva timp m-am indragostit si eu, uslasa de-a ta trebuia sa fie. am mai intepat-o si eu ca tot omul dar vad ca tu folosesti cuvinte grele. injura-ma pe mine pina te plictisesti ca stii unde ma doare. voi sinteti 7,5-8,5milioane, poate te hotarasti, iar noi astia ce nu am vrut sa legalizam mineriada sintem 10 milioane. deci? zici ca-l urasti pe basescu, nici o problema, treaba e ca eu il urasc pe ion iliescu cu psd-ul lui mult mai mult decit ii urasti tu pe basescu, iliescu si cretinu la un loc.deci nu-ti place cretinu? daca cumva mineriada reuseste te ia mama dracului daca te vad peste citeva luni de zile ca esti mare fan cretin.mai prietene, cred ca macar tu esti convins ca eu sint viu.nu de alta dar s-ar putea sa te intrebe astia la minirecesamint-stelica, diugu traieste?-

7

Publicat la: 5 august 2012 ora: 10:31:16 de catre: stelian
Voi confirma ca traiesti fratica ,dar voi complecta ca ai si ceva probleme cu caputu ,altfel e greu de explicat ce treaba are Iliescu in toata sarada asta. Da de vreo 2 ani nu-mi place Crin ,mi se pare prea violent in limbaj ,prea vehement ,comportament neprezidentiabil. Dar daca il comparam insa cu Basescu cel cu spume la gura ,Crin e boboc. Stii foarte bine ca il urasc pe Iliescu la fel de mult ca si tine dar Basescu parca l-a intrecut in toate cele. In plus Iliescu ......... nu face subiectul acestui referendum. Incet incet incep sa te urasc si pe tine pentru ca dintr-un cerebral asa cum te stiam ai devenit un astenic care preia pe nemestecate tot ce spune Basescu cu spume la gura.Asa zici tu ca sunteti 10 milioane de basisti? Jalnica speranta.Diugule calmeaza-te ,i-am spus si lui Meda,marinarul a inchis odata cu spitalele si sanatoriile de "veseli" iar in aceste conditii socurile electrice ti se vor administra de la reteau de inalta tensiune . De pe hidro evident ca doar esti basist si sa nu fie factura mare . Acum poate ca nu ti-o dau la acelasi pret ca lui Pinalty sau la ALRO ,dar pe acolo.

8

Publicat la: 5 august 2012 ora: 10:35:54 de catre: stelian
Diugule ,pentru mine nici nu mai are importanta daca ramine sau pleaca . UMILIT l-am vrut ,UMILIT il am . Dumnezeu a fost generos cu mine in 29. Restul......... e can can. Fac pariu cu tine ca daca ramine nu mai scoate capul in public . S-au dus moderatei de suflet ,baile de multime........ si doamne ce-i mai placeau.Asa va fi si marinarul in urmatorii doi ani ,TUPILAT DEMOCRATIC .......... printre sticlele de wiskey.

9

Publicat la: 5 august 2012 ora: 14:00:25 de catre: dobashu rasucit
Mai stelica stai linistit , noi stim de ce e in stare tatuca Base , ii stim si poantele si injuraturile de liga mare . Dar sa-l plagieze oamenii lui Tonta si Porumbacu ( a lu"cacarau ) , tine deja de lipsa de creativitate . Ce uiti ca daca mai continua mult razboiul asta , tatuca singur decimeaza armata de pupincuristi USL , incat intrati la alegeri sub pragul electoral . La referendum tu uiti sa spui ca s-au dus multi care inca cred ca Base le-a scazut salariile si pensiile ( si cred ca astia o sa le creasca ) , ca de maine vor avea numai gratuitati in sistemul sanitar ( si au aparut asigurarile si coplata ), altii care l-au sanctionat si au rate la banca in euro ( si platesc mai mult ), unii care au copii in strainatate si prin lipsa de aderare la Senghen si-au sanctionat proprii copii si nepoti ( nu senghen , nu alocatii in strainatate , nu contracte de munca , etc ). Deci sa stii ca sunt foarte multi care nu si-au sustinut propriul interes si au votat de-a -n boulea !

10

Publicat la: 5 august 2012 ora: 21:54:22 de catre: roxi
s-a dat jos pisica pana la urma?

11

Publicat la: 6 august 2012 ora: 14:28:34 de catre: stelian
Asta e chiar culmea ,ca ne crezi prosti aproape ca pot sa trec cu vederea dar sa ne crezi si idioti si sa ne povestesti de Schengen este deja prea mult. Pai cine a ratat de doua ori intrarea in Schengen si ii certa pe olandezi de-i sareau capacele iar pe olandezi ii durea la ciocan? stii care e marea diferenta? de data asta basescu nu a avut "poantele" la el ,a avut doar amenintarile. stii ce denota asta? Ca e morcovul la (...)(moderat) cit sfecla furajera ....... cu tot cu frunze. sanatate gratuita nu exista nici in America , leaganul democratiei.

12

Publicat la: 6 august 2012 ora: 20:31:30 de catre: diugu
draga roxi, pina nu vine ponta, crinu si costel de la bucuresti nu exista nici o sansa ca pisica sa fie data jos.

13

Publicat la: 7 august 2012 ora: 12:36:42 de catre: roxi
las ca ma duc eu sa o dau...de asta am intrebat sa nu merg degeaba pana acolo:D

14

Publicat la: 7 august 2012 ora: 22:38:30 de catre: diugu
draga roxi,iti recomand sa nu te bagi mai ales daca nu esti uslasa. s-ar putea sa ajungi sa platesti drepturi de autor. asta cu"datu jos prin orice mijloace" e marca inregistrata usl.

15

Publicat la: 7 august 2012 ora: 22:54:48 de catre: diugu
mai stelica, ai dreptate, hai ca recunosc eu in numele tuturor pupincuristilor basisti, ne-ati umilit, omorit, distrus. voi cei 7,5 milioane ne-ati dat o adevarata lectie de "democratie" celor peste 10 milioane. atit de umiliti ne simtim, ca nu am participat la un puci organizat pe stil bolsevic, incit ne e rusine sa iesim din casa. treaba cu "prosti da multi" nu merge la voi uslasi, chiar ma bucur ca sinteti doar prosti.

16

Publicat la: 8 august 2012 ora: 16:25:14 de catre: stelian
Da diugule ,ai dreptate ! Mai fratica da Roberta asta e un profesor foarte bun ,n-as fi crezut ca o fost miss are talente didactice . Ea numara din 2 in 2 . Voi invataceii straluciti ati ajuns sa numarati deja din 8 in 8 si inca pina la 10.000.000 . Felicitari ! P.S. Noi prostii nu credem asta ,dintr-un singur motiv . Nu o credeti nici voi desteptii asa ca ramine cum am vorbit : UMILIT . Musai sa te mai felicit odata ,pe linga comunisti si bolsevici ati mai gasit si prosti . E ok ,nu-i problema dar cam mare zbaterea intelectuala pentru o jignire atit de anosta . Pacat ,de la tine asteptam mai mult .

17

Publicat la: 10 august 2012 ora: 00:09:59 de catre: diugu
mai stelica, mersi pentru felicitari.vrei sau nu sa recunosti am fost peste 10 milioane de basisti, capsunari, unguri, divortati, puscariasi, morti etc. toti am preferat sa fim umiliti decit pucisti comunisti. doar in olt, teleorman, mehedinti, vaslui si suceava mortii au preferat sa mai moara odata. mai prietene, zici ca nu esti pro guvernul ponta, ca nu esti fan cretinu, probabil esti cu felix ca alta explicatie nu mai e.

18

Publicat la: 12 august 2012 ora: 17:57:33 de catre: roxi
ma (...)(moderat) ma doare undeva de partide ...pe mine ma intereseaza pisica nu hotii

19

Publicat la: 13 august 2012 ora: 08:14:22 de catre: stelian
Mai este o varianta Diugule dar pe aia nu ai cum sa o vezi . Eu spre deosebire de voi , alaturi de 7.500.000 de oameni (numarati dupa aritmetica "oficiala " nu a Robertei) vedem raul si dezbinarea care a promovat-o basescu 8 ani. La voi e mai greu , creierasu e spalat si calcat , curat curatel fara o incretitura. era simplu ce n-ai inteles ?

20

Publicat la: 13 august 2012 ora: 23:39:07 de catre: diugu
mai draga roxi, hai sa-ti dau o veste buna-pisica a coborit de buna voie si silita de foame din copac-. treaba e ca mai e si o veste rea-jos o asteptau,de citeva zile,o haita de ciini vagabonzi cu foamea-n glanda-.hoti? daca vorbesti cumva de toti, e bine.

21

Publicat la: 13 august 2012 ora: 23:47:33 de catre: diugu
mai stelica,tupilat vine de la "tupu"?daca e asa voi uslasii nu mai respectati nici regurile elementare ale "tupului". voi ati tupit si noi ne-am ascuns. cind ati numarat ati vazut ca nu ne-ati gasit nici macar pe jumatate.asta inseamna ca mai trebuie sa tupiti odata, macar pina in 2014.

22

Publicat la: 14 august 2012 ora: 13:08:17 de catre: tontalaul
Cei care au scuipat de mai multe la marea tupire incep sa de-a cu subsemnatul . Astia cred ca sunt cei cu voturi multiple , dar daca ii numara si pe cei care nu au fost dar figureaza ca netupilati , sau cei care erau la cules de capsuni prin vest dar e posibil sa fie pe listele cu votanti peste 100% , ne-am face o imagine mai clara asupra celor 7.500.000 de votanti ai lui Stelica.Stelica , un pronostic , cine va dansa de azi in Piata Victoriei , dansul pinguinului , tupilatii sau netupilatii ?

23

Publicat la: 14 august 2012 ora: 14:00:42 de catre: stelian
Ti-am mai spus ,s-ar putea ca CCR sa ne puna sa ne mai jucam odata neascunsi . In cazul asta nu stiu pe unde scoateti camasa . In acest caz nu stiu daca va mai gasiti si voi , basistii, intre voi. Nu cred ca prea ati avea ce numara!

24

Publicat la: 14 august 2012 ora: 16:16:48 de catre: Ilie
cine a zis ca erata este ilegala, inclusiv in continut, ar cam trebui acum sa manance (...)(moderat), in public

25

Publicat la: 14 august 2012 ora: 22:40:26 de catre: diugu
mai stelica, iar scrii ca sa nu adormi?exact acelasi lucru ne-ai spus si cu citeva zile inainte de referendum. pe 29 va rupem, va distrugem, va nenorocim... sa vedeti cum o sa iasa tot romanul cu purcel si cu catel sa voteze impotriva lui basescu. n-a fost asa, chiar deloc. acum ne spui acelasi lucru. chiar daca jucam si neascusii, desi eu nu cred, exista mari sanse sa infringeti iar. din cei 7,4 milioane voi o sa ramineti vreo 6-6,5.cei care au scuipat de mai multe ori, vorba lui tontalaul, s-ar putea sa nu mai scuipe niciodata iar mortii o sa ramine morti pentru todeauna. sa nu-mi spui tu mie ca vreun mort a votat "nu". adauga aici vreo 2,5 milioane de pedelisti, 2 milioane de capsunari +13 % de "nu". stiu ca nu sint 6, dar 3 luni de guvernare usl cam pentru cel putin 1 milion de romani a fost deja prea mult. mai prietene, ca tu le stii pe toate, de ce dracu toti de afara sint pupincuristi basisti si nu pesedisti, ca sa nu zic comunisti?.

26

Publicat la: 15 august 2012 ora: 09:43:36 de catre: stelian
Esti disperat rau diugule si numai la gindul ca s-ar putea intimpla , la CCR , ceea ce-ti spuneam . De altfel asta s-a si intimplat in 29. V-am rupt in gura . Ce nu e clar? Vrei tu sa-mi spui mie ca Basescu nu va chema la vot daca treaba statea asa cum ne spui tu? Hai mai fratica , nu te mai face de ris , las-o pe meda, radu etc. Nu stiu cum e cu guvernarea USL dar ce pot sa-ti spun cu siguranta si mai ales PE NUMARATE ,este ca pentru 8.300.000 de romani guvernarea PDL a fost un dezastru,asta s-a vazut in 29 orice ai zice . Pina la urma si amaritele ale de 900.000 de voturi , tot impotriva tatucului fost la Cotroceni , acum in garaj, au fost. Ti-am mai spus ,din punctul meu de vedere dorintele mi-au fost indeplinite inca din 29 . Basescu a iesit UMILIT din sarada asta, asa cum iti spuneam inainte de referendum , oricit ar incerca procurorii sa-l mai spele , munca asta e in zadar. Singurul motiv pentru care mi-ar place ca CCR sa ne puna sa ne mai numaram odata este sa aveti voi basistii posibilitatea sa ne aratati ca ati ramas cel mult vreo 1,5, milioane. Dau si un pronostic in acest caz . Veti lua bataie mai rau decit in 29 .

27

Publicat la: 15 august 2012 ora: 11:04:10 de catre: mariuca blonda
Omule , la ce informatii ies cu votul multiplu , cred ca si mata din copac figureaza pe liste ca a votat.

28

Publicat la: 15 august 2012 ora: 16:46:48 de catre: stelian
La cit de blonda esti nici nu e greu sa fi prostita . Fac pariu ca nu se va intimpla nimic ,este doar o incercare a procurorilor de a spala umilinta lui Basescu.

29

Publicat la: 15 august 2012 ora: 19:47:29 de catre: jony
corect blonda ! nu am mai fost la vot din 94 dar stiinduse ca sunt a lu iliescu mereu primeam confirmarea ca am votat pana acum ! lasa-l pe stelica ca-i dus cu pluta ...!

30

Publicat la: 15 august 2012 ora: 19:58:25 de catre: jony
apropo cand a iesit tapu am primit confirmare ca am votat si eram foarte furios ca nu stiam cu cine au votat ca eu sunt doar pentru iliescu si numi doream un tap ! mai bine o halba sau o votca mate tovarase iliescu ! tinema minta ca mai vreau votca !

31

Publicat la: 15 august 2012 ora: 22:38:57 de catre: diugu
mai stelica,cam ce s-ar putea intimpla la ccr?, ca pe ce motive n-are rost sa te intreb. ca sa stie si disperatu de mine la ce se poate astepta. o fi 7,5 milioane de romani nemultumiti dar ce facem cu ceilalti 11 milioane? chiar nu conteaza? zici ca dintreaba asta cu procurorii nu se va intimpla nimic? asta ati vrea voi uslasii, stai linistit, se va lasa cu multe, chiar foarte multe amenzi penale. sint convins ca le anulati voi mai incolo in cazul in care puneti mina pe justitie. de multi ani de zile tot luam bataie, da nu stiu cum se face ca doar intr-un singur loc ne doare.

32

Publicat la: 15 august 2012 ora: 22:54:48 de catre: diugu
mai mariuca blonda,mersi pentru informatie, intre timp a fost si confirmata. cu asta am aflat si motivul urcarii matului in copac, spaima. mai ales ca a votat "da" de mai multe ori.

33

Publicat la: 16 august 2012 ora: 17:28:25 de catre: stelian
Pai certitudinea celor 11 milioane nu o prea avem , asta in primul rind . In al doilea rind mi-e greu sa cred ca CCR isi ia responsabilitatea sa aiba 7.500.000 de oameni nemultumiti , acum cind vine iarna, gazul se scumpeste , curentul se scumpeste , conform angajamentului lui MRU - UTC-ist de frunte cu FMI . Daca CCR ar si-ar fi asumat asta , s-ar fi pronuntat de mult !

34

Publicat la: 16 august 2012 ora: 22:48:26 de catre: diugu
mai stelica, daca nu se moare ca in gorj avem certitudinea celor 11 milioane. dupa voi uslasii astea sint criteriile dupa care ar trebui sa judece curtea-vine iarna si ninge iar, se scumpeste gazul si curentul, 7,5 din 18,5 milioane de romani sint nefericiti?auleu stelica, tipic usl. zi si mie, ca eu sint mai fraier si nu inteleg - de ce nu poate usl sa guverneze fara sa puna mina pe justitie-? vreo treaba cu furatu cumva?

35

Publicat la: 17 august 2012 ora: 11:14:58 de catre: unul care s-a saturat de cretini
mai (...)(moderat), mai termina cu comentariile tale idioate, ca ne-ai omorat de tot, ca tatucu tau beshescu, ma mir ca mai ai limba dupa atata lins (...)(moderat) pdliste, apropo, cat cascaval primesti de la scumpula tau de beshescu ca sa ne asasinezi zi de zi, pisalogule.

36

Publicat la: 17 august 2012 ora: 12:41:00 de catre: stelian
Pe care justitie Diugule ? Poate pe armata de procurori care umbla cu Biblia in mina pe la portile oamenilor ca misionarii. Pe aia da ,trebuie sa puna cineva mina si chiar trebuie sa-i scuture bine ! Nici macar tu nu poti fi atit de fraier incit sa crezi ca votul multiplu este semnificativ . A fost odata semnificativ , in 2009 cind basescu a ajuns presedinte cu voturile de afara , inclusiv cele de la Paris . apropo procurorii de ce nu au ajuns inca sa ancheteze plingerile penale din 2009?

37

Publicat la: 17 august 2012 ora: 22:56:30 de catre: diugu
mai stelica, hai sa lamurim si treaba cu voturile de la paris ca ne omori cu asta. afara sint vreo +,- 3 milioane de romani. 1 milion in italia, 1 milion in spania si sa zicem 500 de mii in franta. restul de juma de milion sint in toata lumea. s-au organizat alegeri in 2009 si romani de afara au vrut sa se prezinte la vot. cam cite sectii de votare s-au organizat in toata franta? 4-5? vreo 2 la paris si inca vreo 2-3. asta la juma de milion de romani. ca sa-ti faci o idee e exact ca si cum in baia mare, la alegeri, s-ar deschide doar 3 sectii de votare. una la gara, alta in centru nou iar a treia in ferneziu. ar reveni vreo 30 000 de votanti pe sectie. calculeaza si tu votul/minut la o prezenta de doar 50%. acum poate imi raspunzi si tu de ce cei de afara sint pupincuristi basisti si nu uslasi?.

38

Publicat la: 18 august 2012 ora: 08:46:00 de catre: mata din copac
Cum sa nu ma tupilesc in copac dupa ce am vazut ca stapanu era in patru labe la birou pe post de masuta de tinut berea , si niste nenea care spargeu seminte ( tuciurii si cu lanturi groase la gat ) strigau in gura mare sa vina un sef sa aiba cu cine discuta . Pe unul din ei l-am recunoscut din cartier , in tinerete chinuia motanii , le dadea foc si ii azvarlea de coada .Unde sunt vremurile linistite , cand puteam sa torc linistit in sediul de campanie ? Acum e plin sediul de buldogi tatuati si tuciurii iar tocilarii sunt chinuiti de smecherii clasei , ca in liceu , iar tocilarele frumoase sunt din nou siluite de repetentii clasei .

39

Publicat la: 18 august 2012 ora: 21:57:06 de catre: diugu
prietene de la com. 35, imi pare rau dar va trebui sa ma suporti in continuare, nu de alta dar i-am promis lui stelian ca ling pina la capat. cascaval? inca nimic, sper sa iau grosul la sfirsit.:))) am si eu doua intrebari: 1.de ce cobori mai jos de reclama cu mara international? 2.chiar nu vezi ce fain ne distram?

40

Publicat la: 18 august 2012 ora: 22:13:47 de catre: diugu
mai draga mata, e bine ca tu te-ai urcat in copac beleaua e ca noua ne vine sa ne urcam pe pereti. chiar imi e mila de tine, ai batut tu atita drum, de la cluj la baia mare, crezind ca o sa te poti refugia la sediul penelistilor maramureseni.nu mai e ce a fost, gata s-a terminat. aici e un presedinte care doarme pe el. sediul e mai mult inchis, pai daca nu mai vine nimeni la ce dracu sa-l mai tina deschis? cel putin asa nu se pot inregistra nici demisiile. cind se mai trezeste da vina pe kake, psd si ciceu ca lumea nu s-a prezentat la referendum. eu zic sa incerci sa mai rezisti, si raul se termina la fel ca binele.

41

Publicat la: 19 august 2012 ora: 08:40:47 de catre: stelian
Eu iti zic ca esti disperat de vreo citeva saptamini si nu recunosti. Ce-ai facut fratica de ai avut momentul asta de sinceritate in care ne spui "noua ne vine sa ne urcam pe pereti. "? :)))) Invingatori si disperati ? Fa-ma si pe mine sa inteleg.
...

42

Publicat la: 19 august 2012 ora: 15:02:53 de catre: Paralelipipedul
Bine ca va urcati la 40 de metri pentru o pisica amarata, pe cand gunoaiele va ajung pana-n gat, manelele suna la maxim, iar lenea este lege acolo! Am avut de muncit ceva in acea zona! Mi-a cazut faţa cand am vazut ce depravat este cartierul (plus ca s-a innegrit), eu asteptandu-ma sa gasesc oameni civilizati! Am plecat de acolo multumind divinitatii ca nu fac parte din acea comunitate!

43

Publicat la: 19 august 2012 ora: 22:24:02 de catre: diugu
mai stelica, cum dracu sa nu-ti vina sa te urci pe pereti cind vezi ca voi uslasii nu mai respectati nici o lege in tara asta, cind stergeti pe jos cu toate institutiile statului.cind organizati un referendum pe care tot voi il contestati. cind vine ministrul vostru de interne si anunta nr de votanti si apoi este obligat sa-si dea demisia pentru ca nu acepta nici un numar in plus sau minus. cind furati pe rupte la referendum. cind declarati public ca este nevoie sa puneti mina pe justitie. cind... cind... cind... stelica. sper sa nu uiti intr-o zi ca tu ai sustinut toate astea. n-ai sa intelegi stelica, sint convins.

44

Publicat la: 20 august 2012 ora: 13:09:45 de catre: stelian ( ireal )
Noroc cu istoria . Ea va consemna peste ani faptul ca cei care se cred urmasii lui I.C.Brateanu , au ajuns la fel ca cei care i-au pus pe labe ,iar in 2012 liberalii , ajunsi bolsevici intre timp ,au repetat si ei situatia din 1946 . Cum se mai repeta istoria , si cum se mai rotesc cadrele.

45

Publicat la: 20 august 2012 ora: 13:16:15 de catre: stelian
Ti-am mai spus , pe procurorii astia "misionari" chiar trebuie sa puna cineva mina sa-i scuture. Fratica ai putina rabdare ,miine tata Zegrean presedintele CCR si fost senator PDL ,cred ca ne va spune ce legi s-au incalcat . Ceea ce nu ne va spune probabil este de ce ,basistii de la CCR vor sa invalideze referendumul cu 5 la 4 cind legea CCR prevede ca pentru asta trebuie sa fie 6 la 3. Despre justitia asta vorbesti? Daca da ,atunci crede-ma fratica ,trebuie scuturata pina iese din radacini si asta nu se poate face decit punind mina pe ea.

46

Publicat la: 21 august 2012 ora: 00:24:13 de catre: diugu
ma stelica, nu cumva e invers? 5-4 pentru invalidare si 6-3 pentru validare. si cine sa o scuture, cumva voiculescu?ai ajuns sa vorbesti exact ca iliescu, mineriada procurorilor. mineriada impotriva cui? vad ca n-ati prea avut curaj sa va atingeti de listele electorale, cumva din cauza justitiei aia pe care vreti voi sa o scuturati? io zic sa mai incercati, dar macar faceti-o legal.

47

Publicat la: 21 august 2012 ora: 07:48:44 de catre: competente
Stelica , stii ce ne diferentiaza pe noi " basistii " de tine ? Faptul ca eu de exemplu nu i-am sustinut niciodata ( si le vad greselile ) iar tu ii sustii pe USL-isti fara sa condamni derapajele de la democrstie ! Tu crezi ca Europenii sunt niste idioti , care nu vad binele care-l fac guvernantii actuali , iar toti cei care sustin democratia sunt niste " basisti " ordinari ! Tu nu ne-ai spus de ce interese ai tu ca astia ( chiar daca ne suspectezi ca noi am fi avut ceva de castigat dupa PDL ) . Ti-am mai spus , atunci cand tu votai cu PDL-ul si cu Base , eu sigur nu am facut acest lucru . Ai recunoscut ca ai gresit ( atunci ) , dar daca ai mana proasta si gresesti si acum ? Daca derapajele vor ajunge in asa hal incat sa-ti para si tie rau ( de sustinere ) . Daca afacerile tale vor avea de suferit ? Daca ai copii ai vrea un viitor pentru ei intr-un stat asemanator Belarusului ? Daca ajuns adolescenti ti-ar spune ca numai un tampit ar ajunge sa traiasca in astfel de conditii , cu astfel de perspective ? Tu stii de exemplu ca majoritatea firmelor nemtesti care activeaza in zona ( cu mii de locuri de munca ) intre timp au investit in China si America de Sud , si in 24 de ore pot sa-si ia talpasita si sa se retraga din tara . Ii angajezi tu ? Le vei da posibilitatea sa castige o paine ? Probabil ai o afacere care-ti permite sa te joci de-a politica , dar oamenii astia daca ar ramane fara loc de munca nu ar supravietuii poate nici macar o luna ! Bine , si tu si multi politicieni nu va puteti gandii la asa ceva ( nici nu ma astept sa se gandeasca imbuibatii plini de sine ).

48

Publicat la: 21 august 2012 ora: 11:10:19 de catre: meda
Da pe coana Pivniceru oare n-ar trebui s-o scuture careva??? Prietenul tau plagiator impreuna cu Cacarau-repetentul, se laudau ca ei vor fi corectii-corectilor iar in tara va curge lapte si miere... Constatam , fara surprindere, ca ana acum au facut doar manareli, dar MANARELI ADEVARATE, incepand cu schimbarea regulilor in impul jocurilor, cu "trasul pe c...." in legatura cu listele electorale si in general cu tot ce se intampla in politica romaneasca si culminand cu numirea cucoanei Pivniceru in functia de ministru, cu toate ca e plina de bube ( cea mai mare fiind relatia sa cu familia unui puscarias , condamnat definitiv). Inca nu mi-am dat seama daca ponta e prost, arogant, inconstient sau pur si simplu imatur si face numai porcarii ca sa ne faca in ciuda. Oricum daca o mai lungesc mult cu mizeriile se va trezi lumea din transa..Tu nu.

49

Publicat la: 21 august 2012 ora: 12:54:26 de catre: stelian
Da ce a facut coana Pivniceru ,coana Meda? S-a urcat in masina cu o prietena fara a cere de la Institutia Prefectului sa-i fie comunicat proprietarul masinii ? esti penibila !

50

Publicat la: 21 august 2012 ora: 12:58:56 de catre: stelian
Un singur lucru nu ai reusit sa intelegi , eu nu sustin USL-ul . Pina la urma USL-ul nici nu are de ce fi sustinut acum poate prin noiembrie la alegeri. Daca e vorba insa de Basescu , DA intradevar trebuie sa plece ,exact in numele democratiei pe care o clamezi . E greu sa pretinzi sa ramii cind ai 7.500.000 de voturi impotriva ta. democratia impune respectarea deciziei EXPRIMATA de majoritate .

51

Publicat la: 21 august 2012 ora: 18:49:40 de catre: diugu
mai stelica, iar ati infrant. 6-3 set si meci, exact cum ai vrut tu. nu fi suparat, il mai supendati odata pe la anu desi cu vreo 40% o sa va fie destul de greu.

52

Publicat la: 22 august 2012 ora: 21:56:17 de catre: stelian
Nu sunt suparat Diugule . Ti-am mai spus , scopul meu a fost atins . Basescu e UMILIT . Atit de UMILIT incit de doua zile tace . Oare de ce? Daca ar fi victorios ar iesi sa ne spuna de ciuruit . Se pare ca de data asta realizeaza si el ca cel ciuruit este el. Vom discuta alta data cui a folosit toata sarada asta. Ceea ce iti spun acum ca nu PDL-ului ,nu USL-ului si le-a facut mult rau basistilor MRU si Neamtu . Atit de rau incit nu vor intra in parlament. Cistigatorul este DD-Direct. Vom ajunge sa votam cu oricine numai sa nu iasa Diaconescu. de fapt s-a mai intimplat.

53

Publicat la: 24 august 2012 ora: 09:34:36 de catre: med
Nuuuu.. coana piviniceru direct Maica Tereza... cum de nu ne-am dat seama? In ce tara civilizata din lumea asta MINISTRUL JUSTITIEI ARE RELATII CU RUDELE UNUI CONDAMNAT DEFINITIV???? Steliane, tu un bun liberal sa nu vezi chestiunile astea??? Ma mir, nenica... asta inseamna ca antenutele si-au facut datoria... Si te mai miri ca va face lumea comunisti!!!! Iar faptul ca Basescu e umilit mi se pare discutabil.. Daca are sustinerea majoritatii nu vad de ce ar fi umilit. Mai umilit mi se pare Cacarau si amicul Ponta, sunt actori extrem de prosti , doar ca voi, cu creierasele spalate nu vedeti asta... Noi, MAJORITATEA, da...

54

Publicat la: 24 august 2012 ora: 23:43:19 de catre: stelian
dar fratele lui Basescu cu cine are legaturi dubioase cu ce interlopi face afaceri, oare de ce stenogramele si filajele apar tocmai la timp la cineva care nu este din pdl??? Ar trebui sa ne puna pe gandit aceste manevre marsave de comunisti. Dar de unde nu este nici Dumnezeu nu cere

55

Publicat la: 26 august 2012 ora: 10:39:17 de catre: meda
Ooooooo.. daca ne apucam sa vedem ce fac rudele alesilor... pai ne apuca groaza! Pana una-alta fratele lui Basescu nu a fost MINISTRUL JUSTITIEI... Nu al unui minister obscur, al JUSTITIEI care se ocupa cu PROCESE / DETINUTI / CONDAMNATI!!!! Majoritatea voastra nu poate gasi un om curat pentru postul asta???? Vai de capul vostru, si implicit de al nostru... Iar despre comunisti tu stii cel mai bine manevrele lor marsave... sa nu uitam de puciul vostru tipic comunist.. Sau ti-a soptit despre metode securistul de serviciu, FELIX MOTANESCU?

56

Publicat la: 27 august 2012 ora: 11:27:26 de catre: porozitate critica la volum constant
Traiasca pedelistii mei (...)(moderat), si uselistii mei comunisti

57

Publicat la: 27 august 2012 ora: 14:15:33 de catre: ddd
Stelian , iti este frica de popor ? Pai nu in numele poporului ati suspendat presedintele ? Daca poporul va venii la putere ( adevaratul popor ) crezi ca vei pierde ceva ? DDD vrea maxim 2 mandate la politicieni si alesi ( crezi ca trebuie sa suportam un parlamentar si interesele lui mai mult de 8 ani ? ) . Ne povestesti de abuzurile CCR , a instantelor dar uiti ca dd vrea tocmai curte cu jurati ( sa nu fie abuzuri de nici un fel - nici scapati dar nici acuzati pe nedrept ) . Povestea cu 20000 de euro dintr-un punct e putin aiurea dar in acelasi timp daca vezi banii pentru infiintarea unei societati comerciale ( creare de locuri de munca si investitie strict monitorizata - utilaje , plantatii , sere , etc ) Atunci se schimba datele problemei . Cum dai 400 mil euro la oltchim sau pierzi un miliar de euro la hidroelectrica ( doar de aici apar 1,4 miliarde euro : 20000 / firma ) incepe sa aiba alta perceptie . Citeste o carte de-a lui Pavel Corut si o sa vezi care sunt sansele adevarate ale romaniei . Sa ajungem sa cumparam pere cu 2 euro /kg import cand noi am putea sa dam intregii lumi la un sfert de pret , cu profit urias ) . Cu oprirea furaciunilor e cred ca o frica a multor politicieni !

58

Publicat la: 27 august 2012 ora: 23:21:16 de catre: diugu
mai stelica, azi o sa iasa fum alb pe hornul de la cotroceni, cred ca stii ce inseamna asta. hai sa lamurim o treaba. noi vreo 11 milioane de romani avem presedinte. tu? cred ca iti amintesti ca cel putin noi doi nu l-am recunoscut niciodata pe iliescu ca presedintele nostru dar l-am acceptat. dupa 90, tu sigur ai avut vreodata presedinte?

59

Publicat la: 28 august 2012 ora: 06:13:38 de catre: unul
Unul in Cape Town , dar summit-ul incepe doar joi si celalalt , ,,presedinte nejucator " se tupileaza prin sudul Italiei , lasand tara fara carmaci .

60

Publicat la: 28 august 2012 ora: 10:44:25 de catre: meda
Ai dreptate unule, au ajuns sa ne conduca si sa ne spele creierele tupilatii sefi... Cat de mic si de las poti sa fii incat sa nu-ti asumi faptele si functia pe care o ai? Dupa comportament as spune ca cei doi n-au depasit faza "curtea scolii"... incredibil... De fapt nici nu ma asteptam la altceva de la ei, o gasca de veninosi care nu stiu decat sa loveasca pe la spate ( a se intelege cu cutitul) , sa faca scenarii, sa scuipe si sa otraveasca totul in jurul lor. Comportament tipic de sudisti. fara educatie si bun simt. Astia sunt cei doi fabulosi conducatori ai tarii, cei care , in prostia lor nemarginita, au visat o clipa ca reprezinta poporul roman....

61

Publicat la: 29 august 2012 ora: 17:26:26 de catre: stelian
Diugule, ti-am mai spus , nu o mai da la intors , certitudinea sunt cei 7.500.000 care au votat "iesi afara javra ordinara" . Cei 11 milioane nu stim daca exista , unde este certitudinea in ceea ce-i priveste? Nici macar tu nu poti sa crezi ca prezenta la vot ar fi fost 100% .Vai vai vai cum v-ar mai fi chemat CHIORUL la vot daca credea ca au mai ramas 11 milioane de basisti . In timp ce el a inteles ca a fost ciuruit si sta ascuns ca un sobolan voi ne povestiti "marile victorii" . Cit trebuie sa fie de grav ca sa fi mai nesimtit decit Basescu? Asa ca usor cu pianul pe scari ! P.S. I-as raspunde si medei dar nu reusesc sa inteleg nimic din ceea ce-mi spune ,se pare ca nu-i prieste tupilatul si a facut cu caputul .

62

Publicat la: 29 august 2012 ora: 19:54:37 de catre: stupid people
Stelica , tu incerci sa ne prostesti sau ii vanezi pe cei slabi la mintiuca , sa-i prostesti . Uite ce-ti spun eu cu ce-i 7,4 milioane . Dupa 1989 tatucu bolsevic a luat la alegeri peste 80% . Corect ? Cati crezi ca dintre cei care l-au sustinut , in anii care au urmat au inceput sa moara de foame din cauza lipsei de venituri ( desigur ca urmare a desfiintarii locurilor de munca ) . Am avut prieteni care si-ar fi dat viata pentru batranul bolsevic dar in timp prin pierderea locurilor de munca si-au vandut apartamentele si au luat drumul pribegiei . Crezi ca ii intreaba cineva cu cine au votat ? De asta nu-i intelegi tu pe cei plecati , ca nu ai fost pus in situatia lor ( si de asta nu-i iubesc nici ei pe PSD-isti ) . Asa e si acum , cati ( dupa parerea ta ) din cei 7.400.000 o sa crape de foame si o sa i-a drumul pribegiei ( mai ales daca o sa mai cadem economic ) ? Ce uiti tu sa le spui oamenilor ca stanga stie sa faca doar gargara ieftina , ceva gen : noi va marim , o sa va dam , etc . Nu inteleg cum poti sa fii tu de stanga daca esti patron ? De fapt daca ai venituri mari , o sa pierzi cativa firfirici dar eu de exemplu nu-i inteleg pe amaratii care risca sa piarda totul . Un exercitiu de imaginatie : daca firmele venite din tara matusii Merkel pleaca , ce vor face angajatii ? Ii vei angaja la firma ta ? Oricum la salariile lir de 800 lei simt si cresterea euro , si pretul marit al energiei , si cresterea preturilor la alimente , etc . Vezi , depinde din ce unghi privesti lucrurile .Iar de tupilare si manipulare sa ne povestesti cand reusesti sa stai sa asculti si parerea celorlalti ( in cazul tau daca rezisti sa -i asculti si pe cei de la celalalte posturi , nu numai latrinele )

63

Publicat la: 29 august 2012 ora: 21:42:55 de catre: jan
hai dreapta! jos comunistii adica usl !!

64

Publicat la: 30 august 2012 ora: 00:39:36 de catre: diugu
gata mai stelica, nu o mai intorc. ramine asa, noi astia 11 milioane nu existam, existati doar voi. sper sa nu mai organizati 2-3 referendumuri ca o sa ajungem sa cautam romanii cu luminarea. nu-l mai astepta pe basescu sa "iasa" iti spun eu: ati infrant, iar v-am ciuruit. ce nu ti clar? hai sa-ti spun eu ce zice meda, astia 3 care au speriat vestu, estu, sudu si nordul si pe care ii susti tu sint prosti, da rau de tot.. acum poate ii raspunzi.

65

Publicat la: 30 august 2012 ora: 08:43:43 de catre: stelian
Eu cred ca tu nu stii pentru ce a fost referendumul asta. N-am ce face iti spun eu. Nu e vorba nici de alegerea stingii nici a dreptei ci de plecarea unui om care a facut aproximativ tot atita rau Romaniei cit a facut Iliescu. Hai sa-ti spun un secret pe care nu ai de unde sa-l stii . Daca angajatorii pierd citiva "firfirei" pierzi si tu dar ceva mai multi . Stii de ce ? Simplu ,pentru ca patronii nu aduc bani de acasa pentru salarii.Interesant este ca nu te opreste nimeni sa devii patron ,deci da-i bataie ! Ei sub Basescu& PDL patronii au pierdut mult mai mult decit citiva firfirei ,analizeaza asta tinind cont de O.G. 34/2009 ,cea cu impozitul forfetar dar acolo nu este vorba doar de atit. Care este rezultatul ? Simplu mai multi romani care isi urla foamea pentru ca patronii pe care unii ii huliti atit au fost nevoiti sa-si inchida sau sa-si reduca activitatea.In aceste conditii care este diferenta intre Basescu si Iliescu . Oare nu ar trebui sa-i urim la fel ? Banuiesc ca o sa te informezi si o sa-mi spui care masura economica este mai de dreapta ,cea cu impozitul forfetar (care a ucis sectorul privat si asa aflat in dificultate) sau cea cu plata TVA la incasarea facturii. Vezi ca nu mai tine vrejeala cu cresterea euro . Sunt de dreapta nu te agita ,dar eu spre deosebire de altii si analizez masurile luate ,nefiindu-mi destul doar faptul ca Basescu se declara de dreapta acum dupa ce mi-l aduc aminte ,prin anii 90 sugind la tita lui Iliescu . Cam in aceeasi perioada in care a disparut flota !

66

Publicat la: 30 august 2012 ora: 09:17:31 de catre: qwerty
(...)(moderat), exista si conteaza doar 900000 de fanatici portocalii care au fost la vot,r estul pana la 11000000 sunteti niste pomanagii nesimtiti care asteptati totul mura in gura, dar o sa primiti altceva (...)(moderat) de la cei 7400000 care au votat plecarea specimenului fara onoare de la Cotroceni.

67

Publicat la: 30 august 2012 ora: 13:09:40 de catre: adi
Bravo stimabile, da-ti doua palme! Cand o sa traduci ce-ai scris o sa si citim...Pana atunci, vorbeste si tu in punga, o deschidem noi mai tarziu...Si mai usor cu numerele, te incurci deja ... Greu cu creierul spalat, dupa cum bine se vede la tine!

68

Publicat la: 30 august 2012 ora: 14:36:34 de catre: stupid people
O tot tii tu cu ce stii, dar nu e chiar asa . Uita chestia cu impozitul forfetar, daca ii explici unui angajat de-al tau, poate ca va pune botul , dar eu de exemplu ; nu . In toate tarile europene s-a ajuns la un moment dat la o zi Z , in care s-a procedat la fel si o sa-ti spun si de ce . Fiindca fiecare smecher avea 3-4-n , firme prin care pasa niste chitante si facturi si nu platea nimic la stat . Uiti sa spui cat era impozitul forfetar ? 150-200 lei / luna . Cu cat platesti o contabila pe luna la un srl de doi bani ? 200 lei ! Dar daca iti faci un PFA ( nu intram in amanunte , poti sa faci angajari ) nu platesti contabil ci doar impozit forfetar . Oricum independentii , taximetristii , etc plateau de mult impozit forfetar , deci nu a venit ideea din spuma marii .Totul a fost un act coercitiv al statului de a face ordine in activitatea micilor comercianti . Nu neg ca au aparut si anomalii , o firma care nu a produs un leu trebuia sa plateasca 2000 , dar tocmai aici era buba, traiesti sau mori . Crezi ca in alta parte e altfel . Am un amic in Belgia arhitect , au tot asa un impozit forfetar , el nu s-a dus , a venit fiscul dupa 3 ani : 60000 euro ( forfetar ) ! Iar hai sa fim seriosi daca nu esti in stare sa platesti 100-200 lei / luna impozit atunci du-te si angajeaza-te , ca esti varza . La un salar de 1000 lei un angajat cat plateste impozit ? Acum tu ai vrea ca patron sa platesti mai putin decat cel care isi vinde munca ? Iar cu TVA-ul te comporti ca un copil care a primit o jucarie noua ! E ok dar nu pentru noi . In state civilizate cu contracte ca lumea da . La noi statul se va pacalii singur . Va trebui sa aiba banii ( in avans pe 3-4 luni fata de platile contribuabilului ) iar romanul va umbla cu smecherii . Va primii banii la negru si va da chitanta cand o sa vrea muschii lui .Iar patronii de care vorbesti , unii probabil ne sunt chiar cunostinte comune o sa-ti spun unde au gresit ( unii ) : in primul rand au lucrat dupa ureche ( orice afacere o poti pune dupa o curba Gauss , cresti -apogeu-descresti ) si nu s-au gandit la viitor . In manualul de gradinita american de management scrie 1/3, 1/3, 1/3 ! 1/3 ramane in afacere , 1/ 3 dezvoltare - viitor - alte afaceri , si 1/3 consum - distractii - ii faci praf .Cati au facut asa ? Sa-ti spun ce au facut majoritatea : masina scumpa , vila , amanta , credite , cumparaturi aiurea ( 2500 euro un aspirator , si tu ii plangi de impozitul forfetar ) ( oale Zepter 3000 $ ) ( asigurari de viata - polite de mii de lei anual / persoana ,toata familia - inclusiv ,, catelul ") Deci , despre ce vorbim ? Iar cu plansul oamenilor de afaceri e antologica o intalnire a finantistilor cu acestia, in care primii se plangeau de ce greu le este si ca afacerile lor merg in pierdere : erau proprietarii de hoteluri si restaurante si producatorii de alcool ! Probabil l-ai vazut pe vreunul stand la bloc si circuland cu Dacia ?

69

Publicat la: 30 august 2012 ora: 15:08:01 de catre: unul
Vezi sa nu faci faci vreun accident vascular si sa scada numarul de idioti .. Si sterge-te la gura ca faci spume . Mai fraiere , tu nu prea intelegi cum e cu democratia , statul de drept si respectarea regulilor . La referendumul din oras impotriva poluarii am fost majoritari ( peste 90% ) , au fost si vreo 10 % care au vrut cianuri , Pb , acid sulfuric, etc ( basistii poluarii , ar zice prietenul stelian ) , dar regula a fost 1/2 +1 , nu am fost , asta e . Nu ne-am tras pe fund in fata primariei , nu am manifestat in fata la Romplumb sau Phoenix , nu i-am scuipat pe angajatii lor ( nici in public si nici in particular ).Si vorba lui Stelian Negrea ( fost angajat la tonomate ) te uiti prea mult la cei care fac jurnalism dupa dictare .Iti reproduc o declaratie la un interviu : ,, Domnu" Negrea , recunoaste ,dom"le ca esti basist ! Altfel de ce ai plecat de la Antena 3 ? " ,,Nu-s basist , dar am plecat din Antena 3 pentru ca nu-mi place sa scriu dupa dictare . Apoi pentru ca am vrut sa raman jurnalist iar nu client al Codului Penal ." / " se practica santajul pe scara larga sau ciupeau , si ei , de -un piscot ? ,,Manipularea , linsajul mediatic si activismul din Antena 3 au atins cote inimaginabile . Iti dau un exemplu : sefii din Antena voiau sa strangem date despre actualul primar de Baia Mare , Catalin Chereches , intrucat se zvonea ca el urmeaza sa candideze pentru PDL . Omul s-a sucit si a candidat pentru USL , a castigat mandatul de primar , iar cei din Antene imediat au luat pozitie de drepti . Ne-au spus ,cu o lejeritate nefireasca , sa-l lasam in pace ! " ( Decat un interviu / Academia Catavencu nr 35 )

70

Publicat la: 30 august 2012 ora: 21:43:16 de catre: stelian
Eram convins ca asta vei raspunde despre forfetar . Ce sa-ti fac, esti limitat . Intentionat ti-am dat actul normativ O.U.G. 34/2009 ca sa nu poti sa-mi reprosezi ca nu ai putut studia cind "ti-o trag". Pai mai fratica, nu este vorba doar de impozit forfetar , este vorba si de excluderea de la deducerea TVA a achizitiilor auto, reparatiilor auto , compustibililor , etc. Acum gindeste-te la situatia firmelor de distributie de exemplu care si-au reinoit flota auto in 2008. Sa zicem ca au luat 20 de masini in leasing . La 20 de masini rata vine minim 15.ooo euro/luna fara TVA . Tva-ul la suma asta este de 3.600 euro . Sa zicem ca cele 20 de masini consuma 5.000 litrii de combustibil , adica 250 / masina , adica vreo 2500 km/luna . Toate astea fac 6400 euro , din care TVA 1.250 euro. Reparatiile , la cum sunt drumurile , hai sa zicem 300 euro /masina /luna , asta face 6000 euro din care TVA 1200 euro. In conditiile in care o firma de distributie merge cu un adaos comercial mediu de 15% , iar rulajele sunt mari , deci impozitul forfetar nu este de 200-300 ron/luna , forfetarul se platea la rulaje , imi spui tu daca 6050 euro/luna + forfetarul vreo 500 euro/luna , este neglijabil sau nu pentru o firma. Situatia sta mult mai grav in cazul unei firme care a avut rulaje mari in 2008 si a hotarit sa se reorienteze pentru ca nu ar avea domenii de activitate pe timp de criza . Ei firma asta trebuie sa plateasca forfetar la rulajele din 2008 desi nu emite nici o factura in anul 2009 . Toate acestea in contextul in care legislatia comunitara INTERZICE astfel de impozite si taxe dar mai ales excluderi de la deducerea TVA . Ei vezi tu fratioare de ce la acest moment tara e plina de someri ? Pune in calcul si scaderea consumului datorata cresterii somajului pentru motive care deja le-am expus si taierea salariilor si vei avea dimensiunea dezastrului provocat de Basescu & PDL in toata splendoarea lui. Nu "bagabontii" de patroni sunt de vina si nu toti au facut ceea ce spui tu , sunt patroni care si-au tinut oamenii pina nu s-a mai putut , neuitind de unde au pornit . ca lasa-ma cu orientarea de dreapta a lui Basescu , poate ca este dar strict la nivel declarativ , el fiind un comunist notoriu , de altfel a si recunoscut-o. Stii ce este cel mai dureros ? Leprele acestea au distrus CAPITALUL . Daca in anii 90 capitalul putea fi strins fie si din micul trafic cu tarile vecine , acum este imposibil , motiv pentru care Romania este in rahat pina peste cap . Cine a bagat-o stim , cine o scoate ........... NIMENI .P.S. Nu am vrut sa vorbesc de impozitele pe salarii , facturi neincasate ,la care TVA-ul trebuie platit , etc . dar daca tu crezi ca esti destept fa-o si crede-ma te vei lua cu miinile de cap.

71

Publicat la: 30 august 2012 ora: 21:46:45 de catre: stelian
Da dar la referendumul despre cianuri prezenta a fost de 3-4% . Acum a fost cu mult peste 50%+1. Nu mai avem de asteptat mult si vom afla . INS-ul va publica rezultatul rencensamintului . Oare ce ve-ti mai nascoci atunci? Am o intrebare , referendumul cu 300 de parlamentari si unicameral a fost valid sau nu?

72

Publicat la: 30 august 2012 ora: 23:13:49 de catre: diugu
mai qwerty, 11 milioane de "pomanagii nesimtiti", frumos din partea unui uslas. da astia 11 milioane nu reprezinta totusi majoritatea, oricum i-ai numara?vad ca iar intri "in forta", daca cumva iti sare lumea-n cap sper sa nu te plingi iar lu "mama".

73

Publicat la: 31 august 2012 ora: 07:55:45 de catre: qwerty
daca tu sustii ineptia asta cu 11 milioane, dovedeste ca 11 milioane il sustin pe renegatul fara onoare, doar votul poate dovedi optiunile romanilor, ceea ce a si dovedit, restul sunt speculatii nesimtite de basisti fara onoare care fac exact ce a facut CCR[consiliul curvelor politice din Romania], nu vor sa recunoasca,ca sforarul care s-a inconjurat numai de santajabili a pierdut meciul, rusine potlogarilor.

74

Publicat la: 31 august 2012 ora: 13:54:48 de catre: mema
In locul tau as tacea , curvasaria e si la voi . Acum a trecut prigoana in tabara voastra , probabil a inceput sa nu mai primeasca contracte , iar USL -ul tau mai are nevoie de un sponsor . Cum se face ca pe toti pe care i-ati injurat , au devenit colegii vostrii cei buni ,iar cand se va schimba din nou curentul vor revenii iar pe deasupra o sa se gaseasca cativa traseisti si de la voi.

75

Publicat la: 31 august 2012 ora: 16:37:18 de catre: qwerty
in locul meu nu poti sa fi zevzecule, nici in locul tau nu esti bun de nimic, ca toata sleahta portocalie unde oamenii fara onoare va conduc, asa presedinte,asa tufe de venetia, ma refer la nimurigii (...)(moderat) care mai cred in renegat, tupeu cat incape, vai de voi hahalelelor si de hahaitul de la Cotroceni, OMUL FARA ONOARE.

76

Publicat la: 31 august 2012 ora: 22:07:47 de catre: meda
Ha ha haaaaa...am ras cu lacrimi la comentariul tau!!!! Cine vorbeste despre onoare???? Ce sa zicem de hotul sef, Ponta, de chiulangiu si mincinosul sef Anonescu.. Amicul antonescu a promis ca-si da demisia daca nu e suspendat basescu si acuma o da la intors.. Un om de onoare se tine de cuvant cand promite ceva, nu se suceste olteneste.. Iar despre Felix Motanescu, care si-a turnat familia la secu ce zici...onorabil??? Si mai usosr cu isteriile, poate faci vreun AVC si de cine mai radem noi aici...V-am ciuruit fraierilor, puteti sa va zvarcoliti in chinuri de nervi, noi tot V-AM CIURUIT!!!! ha ha haaaaa..

77

Publicat la: 31 august 2012 ora: 23:50:37 de catre: diugu
mai qwerty, e bine, incet-incet incepi sa ne spui ceva. vad ca ai renuntat sa faci analiza gramaticala pe text, foarte bine. sper ca ai renuntat si la obiceiul de a te linge singur in fund? faptul ca esti uslas pe mine chiar nu ma deranjeaza, chiar imi doresc cit mai multi pe aici. eu nu am sustinut ca cei 11 milioane ar fi basisti ci doar ca exista. e o mica-mare diferenta. raspunsul la treaba cu cc ti l-a dat aspazia (psd) si rus (curios tot psd) - eu nu fac puscarie pentru prosti -. poate ma insel, dar am impresia ca doar tu, stelian, beuca, stefu (...)(moderat) ati risca totul pentru usl.

78

Publicat la: 5 septembrie 2012 ora: 23:49:41 de catre: stelian
DIugule , aia 11 milione AU TACUT , nu crezi ca democratia implica sa-i ascultam, in principal , pe cei ce VORBESC ? 7,5 milioane au vorbit. Noi cind eram golani de Piata Universitatii ii acuzam pe cei 80 % care au VOTAT cu Iliescu ca sunt retardati si noi avind acelasi procent , de 10 % ceream sa punem presedintele nostru . Ratiu , parca. Acum 88,7% au zis ca Basescu sa plece , tu vrei sa ramina . Cind ai fost corect ? Atunci sau acum ? Stii tu cum vine treaba asta ? In copilarie cind jucam "tupu" , stii tu ,cu urma scapa turma, prin beciuri , noi cei mai mari, noi bagabontii mai marisori , la ultima tura mergeam acasa . Nu cistiga nimeni, dar a doua zi ne dadeam cocosi ca ne-am ascuns bine si am fost de negasit . Asa a fost si scum, un marinar betiv a smenuit o tara. Probabil cineva il va smenui si pe el , pentru ca in viata iti vine nota de plata pentru cele facute. Cine o trimite? Nu stiu, dar stiu ca vine!

79

Publicat la: 8 septembrie 2012 ora: 22:16:13 de catre: diugu
prietene stelian, nici nu mai stiu citi miei trebuie sa-mi dai. digu, duigu, dugu si acum dlugu? ma numesc diugu, la fel ca inca vreo 30 000 de romani, chiar daca nu crezi. faptul ca tu pui accentul mai la sfirsit, special pentru a ma jigni, chiar nu e nici o problema.:))

80

Publicat la: 8 septembrie 2012 ora: 22:58:19 de catre: diugu
mai stelica, da-mi voie sa cred ca tu intentionat nu faci diferenta intre alegeri si referendum. referendumul nu s-a inventat pentru suspendarea presedintelui ci pentru treburi mai "sensibile": legalizari de droguri, homosexsuali, prostitutie, secta lui bivolaru, investii majore intr-o comunitate,animale, mediu etc. de aici vine treaba cu 50%+1.la noi, pesedistii au luato-n gura cu "suspendarea lui basescu" si nu o mai lasa, probabil le place. asa e cu tupu, dar pina sa ajungem mari si bagabonti am tupit si noi destul. principala regula nescrisa a tupului spune ca prostul tupeste. exact asta a fost si pe 29, trei prosti s-au dus sa caute un bagabond smecher si dusi au fost. nota de plata vine oricum, dar hai sa sa platim prima data meniul de ieri si apoi pe cel de azi.

81

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 02:24:21 de catre: stelian
diugule nu stiu daca miei iti dau, dar sigur iti dau voie s-mi belesti mielul si sa-mi vopsesrti ouale ...... gratis ....... numai de paste. in rest e pe banuti fratioare !!! cu alte cuvinte o iei la bot in numele partidului ....

82

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 06:07:39 de catre: nebunu satuli
dar vai draga roxi , nu stii ca " pana la urma cel mai destept cedeaza " ? ! sigur ca nu a ramas acolo , dar a vrut sa se distreze si ea vazand cum astia ii faceau voia ! a fost ca-n bancu ala cand un copil de cinci ani tot il stresa pe un pocait care repara un gard . la un moment pocaitu il intreaba : - bine copile tu nu ai alceva , nu te duci sa te jici ? ce tot stai si ma incurci ? / la care copilu raspunde ; - nenea vreau si eu sa aud ce zice un pocait cand isi da cu ciocanu peste deget ! / asa si biata pisica sxe distra si ea ....

83

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 08:25:29 de catre: vizitator zoo
Vesnica poveste cu 7,4 milioane . Mai nou se vorneste de un minus de vreo 1,5-3 milioane de dragneni lipsa . Deci 7,4-3=4,4 . Un 25% din populatie ,nu mai e asa majoritate .

84

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 09:21:37 de catre: qwerty
(...)(moderat) ,spre marea ta suparare nu sunt nici uslas,nici pdlist[ca tine],dar imi place cand va isterizati si faceti spume la bot,voi credeti ca dl.Porcescu va baga in seama?,gresit tolomacilor,pentru el sunteti doar o masa de manevra indobitocita si indoctrinata cu hidosenia faptelor penale pe care le-a savarsit,si pe care voi in ingustimea mintii voastre le socotiti fapte demne de un presedinte,nici ponta sau antonescu nu au facut grozaviile pe care le-a facut renegatul domn Porcescu.PS.meduco,tu de la AVC ai ramas socata?

85

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 22:38:11 de catre: diugu
mai stelica, iti belesc mielul si-ti vopsesc si ouale-sigur le-ai numarat bine?- de pasti, rusali, boboteaza cind vrei tu dar nu gratis.te lauzi ca esti plin de bani si ai pretentia sa prestez gratis?am uitat sa-ti spun, mi-am luat cascavalul pina la ultimul gram, baieti buni astia nu ca ai tai, zgircitul ala de felix nu cumpara o nuca de frica sa nu i-o sparga cineva.chiar si pentru prelungiri am fost recompensat cu greutatea mea in cas, plus o prima substantiala.:))))

86

Publicat la: 9 septembrie 2012 ora: 22:55:57 de catre: diugu
mai qwerty, crezi ca mai era nevoie sa ne spui ca nu esti uslas?noi stim ca tu esti 100% independent si apolitic, chiar ne-ai mai spus asta.daca noi doi mergem miine in vizita la cotroceni am eu impresia ca tu incepi sa faci spume la gura. sa nu crezi ca e chiar asa usor sa fi prostul orasului.

87

Publicat la: 16 septembrie 2012 ora: 21:19:37 de catre: stelian
Grede-ma diugule, la cit rahat maninci ar trebui sa fi recompensat cu greutatea ta in aur, dar asta e alta poveste. :))))))

88

Publicat la: 18 septembrie 2012 ora: 00:39:10 de catre: diugu
te cred mai stelica, dar crede-ma si tu, ma simt obligat sa ling raul pe care-l consider cel mai mic, oricit rahat as minca.prefer smecherii, nu prostii.treaba cu aurul, poate in decembrie.:)))

89

Publicat la: 20 septembrie 2012 ora: 01:12:55 de catre: stelian
Diugule, prostii stimeza smecherii. In timp ce tu ramii un prost, asta e, smecherii pe care ii sustii iti vor da aurul in bilete la ordin neacoperite. Nu mai au de unde fratica, platesca decit daca te-ai inscris din timp pe liste si primesti si tu o urma de crema antirid pentru barbati un papuc sting nr 43 (ca dreptul il ia altul) de la cancelaria primului ministru MRU - glade micro sprai. Ma ingrijorez pentru tine, fiind posibil sa primesti un rest de lubrifiant deocheat, din aceasi sursa. Vezi ca fac urit daca te dai la mine, pe baza eventualelor CREME de la MRU, eu fiind heterosexual convins si mai ales vechi! P.S. Cum sa-i mai zic la MRU asta fratica ? MRU - UTC-ist de frunte sau MRU-papuci de casa 43? Ajuta-ma si tu ca doar nu ne stim de doua zile:)))

90

Publicat la: 22 septembrie 2012 ora: 19:46:58 de catre: diugu
prietene stelian, cam ce crezi ca ar trebui sa-i asigure cei de la protocol primului ministru? biscuiti de carei, eugeni, sticsuri, citeva cartoane de carpati-si alea de iasi-, coceni de porumb in loc de hirtie igienica, sticle cu rdm sau rdv, vaselina, 2-3 peturi umplute cu apa de la robinet, tenesi dragasani si treninguri "the best"?(iti aduci aminte de astea ultimele?amindoi in albastru, acum tu l-ai vopsit in rosu).mai vine lumea in vizita la palat si nu poti sa te faci de cacao.mai trece pe acolo marinarul, pai poti sa il astepti fara "ceva fin"?putea sa vina bombonel, o crema adevarata tre sa ai, cu vaselina nu mai merge.daca trecea cretinul, presedintele tau, tot cu"ceva fin" trebuia primit plus citeva seturi de carti de poker si zaruri.

Adauga comentariul tau referitor la aceasta stire
Numele:
Subiect:
Comentariu:
DACA MESAJUL DVS. NU APARE IMEDIAT INSEAMNA CA E IN CURS DE VALIDARE.
Va rugam sa formulati comentarii civilizate, fara calomnii, injurii sau trivialitati. Nu instigati la ura, violenta sau acte de discriminare. Argumentati-va opiniile.
Respectarea regulilor va ofera garantia publicarii comentariului.
Va multumim
Atentie: Intreaga responsabilitate asupra mesajului trimis apartine in exclusivitate autorului.



Sondaj de opinie



[ toate anunturile imobiliare ] [ publica anunt gratuit ]

[ toate anunturile auto ] [ publica anunt gratuit ]

Oferta speciala
Pierdut 2 pui brac german, aproximativ 3 luni in zona AMBIENT. Gasitorului ii ofer recompensa. Tel: 0741 091 332...
[ Citeste tot anuntul ]
Ultimele anunturi diverse gratuite
[ toate anunturile ] [ publica anunt gratuit ]

[ toate locurile de munca ] [ publica oferta ]